רמון: זה הקלף שנותר לנתניהו, ומה יקרה לבנט אם יצטלם עם רע”מ?

חיים רמון מציע לנתניהו לפנות לבנט בסרטון וידאו ולהציע לו להיות ראשון ברוטציה • והאם לגוש החרם יש רוב? "המשותפת לא תכתיר את בנט בחיים, עבאס מקסימום יימנע, לכן זה 58-58. אני משוכנע שאם בנט מצטלם איתם, בבחירות הבאות הוא לא מגיע לאחוז כדי לקבל אפילו מימון מפלגות חלקי"
חרדים 10
ט"ז אייר התשפ"א / 28.04.2021 11:37

השר לשעבר חיים רמון  שוחח הבוקר (רביעי) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM והסביר מדוע, לדעתו, התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במינוי שר משפטים פוגעת בו פוליטית.

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

נוסעים באוטובוס להילולא במירון? כל הפרטים שאתם חייבים לדעת

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

“מזה שנה, מאז שנתניהו הקים את הממשלה עם גנץ, הוא לא מפסיק לעשות טעויות פוליטיות”, טען רמון. “אתמול התווספה לשרשרת טעויות, הטעות הקשה – למנות את אקוניס לא בניגוד להסכם, בניגוד לחוק. היו לו לפחות 5 אופציות, והוא בחר בגרועה בהן. זה היה גם נזק משפטי וגם נזק פוליטי”.

רמון הסביר מדוע מדובר גם בטעות פוליטית: “הוא היה עד אתמול לכאורה במומנטום, לפחות לדעתי מבחינתו של בנט, ופחות מבחינתו של סער. במקום לבוא ולהמשיך במומנטום הזה, וכידוע לא ידוע שהתכונה הבולטת של ביבי היא קיום הסכמים, נכון? לכן, אתה הולך לחתום הסכם או רוצה לחתום עם בנט? תחזק את תחושת הביטחון שלו. אתה מפר הסכם שחוקק בחוק, אז מי יעשה איתך הסכמים?”

ומה הפתרון? רמון סבור כי “לביבי רק קלף אחד, שאני לא בטוח שיעזור לו – להתייצב היום באחד מסרטוני הוידאו שלו ולהודיע: ‘מר נפתלי בנט, אני פונה אליך ומציע לך להיות ראש ממשלה שנה-שנה וחצי ראשון בממשלת ימין’. זה מה שצריך לעשות, לא על ידי מלאך או שרף, באופן פרונטלי”.

הוא התייחס לאפשרות שתוקם ממשלה של ‘גוש החרם’: “אני לא רואה שיש להם רוב. המשותפת לא תכתיר את בנט בחיים, עבאס מקסימום יימנע, לכן זה 58-58. אני משוכנע שאם בנט מצטלם איתם, בבחירות הבאות הוא לא מגיע לאחוז כדי לקבל אפילו מימון מפלגות חלקי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות