סמוטריץ’ איים: ‘אם מנדלבליט יוציא לנבצרות – הוא יפגוש כוחנות נגדית’

הציטוטים בשם 'גורם משפטי בכיר' כי "ראש הממשלה נמצא כפסע מנבצרות" - גררו תגובה זועמת מצידו של ח"כ בצלאל סמוטריץ' • מאיר פרוש: "טוב שחלקים בעם כן חושבים, כמונו, שמערכת המשפט זה לא דבר קדוש"
אריה ריבקינד
ט"ז אייר התשפ"א / 28.04.2021 10:57

סערת מינוי שר המשפטים: החלטתו של היועמ”ש אביחי מנדלבליט כי ההצבעה על מינויו של אופיר אקוניס לשר המשפטים אינה חוקית, והציטוטים בשם ‘גורם משפטי בכיר’ כי “ראש הממשלה נתניהו ביצע פיגוע בדמוקרטיה והוא נמצא כפסע מנבצרות” – גררו תגובה זועמת מצידו של ח”כ בצלאל סמוטריץ’.

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

נוסעים באוטובוס להילולא במירון? כל הפרטים שאתם חייבים לדעת

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

יו”ר הציונות הדתית כתב: “צריך לומר בקול ברור: מנדלבליט לא מוסמך להוציא את ראש הממשלה לנבצרות. אין חוק כזה ואין חיה כזו”.

הוא הוסיף: “האיום המסוכן הזה אינו איום על נתניהו, הוא בכלל לא העניין. זה איום על הדמוקרטיה ועל העם ואם מנדלבליט יוביל בכוחנות הפיכה שלטונית הוא יפגוש כוחנות נגדית של העם שיאבק על עצמאותו וריבונותו”.

חברו של סמוטריץ’ למפלגה, ח”כ איתמר בן גביר,  תקף גם הוא את היועמ”ש ואמר בגל”צ: “מנדלבליט מתבלבל – הוא לא מבין את תפקידו. זאת רפובליקת בננות, עומד אדם בלי סמכות ואומר ‘לא תצביעו’ או ‘ההחלטה בטלה”.

ח”כ מאיר פרוש אמר ב”קול חי”: “אינני שמח על מה שקרה אתמול בין הממשלה לבג”ץ, אבל טוב שחלקים בעם כן חושבים, כמונו, שמערכת המשפט זה לא דבר קדוש. פעם פחדנו לומר את זה, היום זה שיגרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות