הח”כ מהליכוד תקף את בנט: “אתה שקוע עמוק בטירוף חושים” • צפו

חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד ביקר בחריפות את יו"ר מפלגת ימינה, על רקע המגעים שהוא מקיים עם 'גוש החרם': "חליפת ראש הממשלה שאתה תופר לעצמך כבר עולה לנו בדמים מרובים"
חרדים 10
ט"ו אייר התשפ"א / 27.04.2021 12:00

ח”כ שלמה קרעי תקף אתמול (שני), מעל בימת הכנסת, את יו”ר ימינה נפתלי בנט על “ריצת האמוק” שלו ל’ממשלת החרם’.

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

נוסעים באוטובוס להילולא במירון? כל הפרטים שאתם חייבים לדעת

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

תחלואת הקורונה בירידה, אבל אתם זוכרים מה עדיין צריך?

קרעי טען, כי בנט “תופר חליפת ראש ממשלה שכבר עולה לנו בדמים מרובים. אויבינו מריחים את הממשלה הרופסת, המתנצלת ואכולת השנאה העצמית שאתה הולך להקים להם. הם מבינים, בנט, שאתה שקוע עמוק בטירוף החושים הזה. אאודי ושיירה מפוארת, ואפילו לא מנסים להסתיר את מה שהם מכינים לנו. טרור בחוצות ירושלים, טילים על ערי הדרום”.

קרעי שאל את בנט: “לשלומה של איזו מלכות אתה רוצה שנתפלל? מלכות שרוצה להפקיר את חיילי צה”ל בידי שונאי ישראל בהאג? מלכות שקוראת לאמהות לא לשלוח את ילדיהן לצה”ל? מלכות עם נציגים שהתבוללותם אומנותם? שרוצה להשמיד רוחנית את העם היהודי? או מלכות שחולמת להשמיד פיזית את זכרון יעקב”.

קרעי המשיך: “אתם כופתים את רוחו וגופו של העם הזה בפני אויבינו המבקשים להשמידנו. המהלך שלכם, בנט וסער, אם יקרה בסופו של דבר ייזכר לדיראון עולם. אתם תצטרפו שם לליברמן וחבורתו ככאלו שהקריבו את מדינת ישראל על מזבח פולחן האישיות העצמית שלכם”.

קרעי  הפציר בבנט ובסער להצטרף לממשלה בראשות נתניהו: “חזרו בכם, יש עדיין הזדמנות להקים ממשלת ימין על מלא”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טעטת אסטרטגית בגישת הליכוד
    27/04/2021 19:59
    דוד
  1. קרעי קרע קרע קרע. בדיחה. שום קשר בין דבריו לבין המציאות.
    הסיכוי היחיד שיש עדיין להקמת ממשלת ימין הוא בנט. בנט ספור בתוך ה 59. אם הליכוד לא היה עושה קמפיין נגד בנט היו לו עוד 2 מנדטים כבר היתה ממשלת ימין גם ללא סער. ההתקפה המתוזמרת דווקא על בנט של ביבי עוד מאתר וואלה, ודרך קמפיין שתיית המנדיטים שעשה במועד א שגרמה לכך שלא היה אפשר להקים ממשלת ימין (היה אפשר בלי ליברמן אם בנט היה עובר) וכלה בזריקת ימינה מגוש הנאמנות.. אלו טעויות חוזרות שרק הורסות את ביבי והילכוד. מתי תלמדו שיש לכם סימן משמיים שהפגיעה בבנט רק פוגעת בביבי ובליכוד ? אתם מאלצים את בנט לבטל את התמיכה ועדיפות#1 שהצהיר עליה ללכת קודם עם ביבי או מנהיג אחר שימנה מהליכוד.

  2. יפה
    29/04/2021 00:17
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. חזק וברוך!!!