עבאס מונה ליו”ר ויריב לוין צהל: ‘יהיה לנו הרבה מה לעשות ביחד’

ח"כ מנסור עבאס נבחר ליו"ר 'הוועדה המיוחדת לענייני החברה הערבית' - וזכה למלים חמות מיו"ר הכנסת • עבאס: "שמעתי טיעונים מגוחכים, כאילו הקמנו גטו לחברה הערבית. זה פופוליזם"
אריה ריבקינד
ט"ו אייר התשפ"א / 26.04.2021 23:18

לאחר שמליאת הכנסת אישרה הערב (שני) את הקמת ‘הוועדה המיוחדת לענייני החברה הערבית’, התכנסו חברי הוועדה ובחרו בח”כ מנסור עבאס מרע”מ לכהן כיו”ר.

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

נוסעים באוטובוס להילולא במירון? כל הפרטים שאתם חייבים לדעת

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

תחלואת הקורונה בירידה, אבל אתם זוכרים מה עדיין צריך?

יו”ר הכנסת ח”כ יריב לוין קרא ליו”ר הוועדה סחבי אלעזיז מנסור ואמר: “אני שמח על הקמת הוועדה ועל העומד בראשה, זה נקודת ציון חשובה שאתה מוביל ביד רמה. ההבנה שצריך לטפל בבעיות של החברה הערבית שמשפיעות על כולם, הולכת ומחלחלת.

“במישור האישי”, אמר יו”ר הכנסת, “אני הרבה יותר משמח – שאתה משמש גם כסגן יו”ר הכנסת. יהיה לנו הרבה מה לעשות ביחד”.

יו”ר הוועדה, ח”כ עבאס, אמר לאחר בחירתו: “לפני כשנה, הכנסת אמרה את דברה כשהקימה את הוועדה המיוחדת למיגור האלימות. אחד מהלקחים שהפקנו, זה שאנחנו חייבים להשתדרג. לא סיימנו את הטיפול באלימות, אבל אנחנו חייבים לטפל בעומק הבעיה. זה צעד בכיוון הנכון.

“שמעתי טיעונים מגוחכים, כאילו הקמנו גטו לחברה הערבית. זה פופוליזם. הוועדה תעשה את מלאכתה נאמנה ולא נפטור את הוועדות האחרות מאחריותם. אנחנו לא בונים חומות, נהפוך הוא – אנחנו מפילים חומות. הצלחנו להניח את בעיות החברה הערבית על שולחנה של הכנסת ועל סדר היום של החברה הישראלית”.

יו”ר הוועדה המסדרת, ח”כ מיקי זוהר, אמר: “זו ועדה חשובה, שמוזר שלא קמה עד היום. קימתי דיונים רבים הנוגעים למגזר הערבי, אולם אף פעם לא הייתה ועדה מקצועית-ייעודית למגזר. השילוב של החברה חשוב, כדי שהחברה תהיה חזקה ודומיננטית. אעשה הכל כדי לסייע לך. מתוך ראיית חשיבות הוועדה, אישרתי לעצמי להיות חבר בוועדה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות