אושר: שלושה סגנים ליו”ר הכנסת – וועדה מיוחדת של מנסור עבאס

הכנסת אישרה את הקמת הוועדה המיוחדת לענייני החברה הערבית בראשות ח"כ מנסור עבאס מרע"מ - ברוב של 57 מול מתנגד אחד ו-15 נמנעים • ח"כ עיסוואי פריג' ממרצ: "יום שחור לחברה הערבית שחלק מחבריי חברי הכנסת הערבים נתנו לזה יד"
אריה ריבקינד
י"ד אייר התשפ"א / 26.04.2021 19:44

מליאת הכנסת אישרה הערב (שני) את הצעת הוועדה המסדרת להקמת ועדות חוץ ובטחון וכספים זמניות – והקמת ועדה מיוחדת לענייני החברה הערבית.

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

נוסעים באוטובוס להילולא במירון? כל הפרטים שאתם חייבים לדעת

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

תחלואת הקורונה בירידה, אבל אתם זוכרים מה עדיין צריך?

מליאת הכנסת קיבלה את הודעת הוועדה המסדרת, לפיה תוקם ועדה זמנית לענייני כספים בראשות ח”כ משה גפני, וועדה זמנית לענייני חוץ וביטחון בראשות ח”כ אורנה ברביבאי מיש עתיד.

כמו כן אושרה המלצת הוועדה להקמת ועדה מיוחדת לענייני החברה הערבית בראשות ח”כ מנסור עבאס מרע”מ, ברוב של 57 מול מתנגד אחד ו-15 נמנעים.

בנוסף, אישרה המליאה את המלצת הוועדה המסדרת לבחור בחברי הכנסת יעקב מרגי מש”ס, מתן כהנא מימינה, ומנסור עבאס מרע”מ כסגני יו”ר הכנסת, והם יהוו יחד עם יו”ר הכנסת, את נשיאות הכנסת.

55 תמכו בהמלצה לעומת 33 שהתנגדו.

ח”כ עיסוואי פריג’ ממרצ: “אני לא מאמין לשמע אוזניי. אני אזרח במדינת ישראל והוועדה המסדרת החליטה שהיא רוצה אותי נתין, לא אזרח. מה המשמעות של אזרחות בקיום ועדה שמטפלת בענייני אזרחים מיוחדים? תארו לעצמכם שבארצות הברית יקימו ועדה לענייני יהודים. זה יום שחור לחברה הערבית שחלק מחבריי חברי הכנסת הערבים נתנו לזה יד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות