סמוטריץ’: נפתלי, הלכת לאיבוד? חייבים להקים ממשלת חירום ימנית

אריה ריבקינד
|
י"ד אייר התשפ"א / 26.04.2021 16:45
יו”ר מפלגת הציונות הדתית פנה לנתניהו וסער: “בואו נתעלה לגודל הרגע ונקים יחדיו ממשלה ימנית חזקה. אסור לנו לתת לאויבינו את התענוג לראות אותנו רבים ומפולגים וחסרי יכולת שלטונית”

יו”ר מפלגת הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, קרא אחר הצהריים (שני) בפתח ישיבת סיעתו, להקמת ממשלת חירום ימנית, נוכח האתגרים המדיניים והביטחוניים.

“אירועי הימים האחרונים, בירושלים, בדרום, ובזירה האיראנית מזכירים למי מאיתנו ששכח את האתגרים שמולם ניצבת מדינת ישראל”, אמר סמוטריץ’.

“טוב שיש לנו אויבים שמזכירים לנו את זה מידי פעם. חלקם למרבה הצער יושבים כאן בכנסת ישראל בחסות בג”ץ, ולמרבה האבסורד יש עדיין מי שחושבים שאפשר להסתמך עליהם בהקמת ממשלה ולהפוך את מדינת ישראל לבת ערובה ותלויה בהם”, עקץ., “נדמה לי שאפשר כבר לומר די! תפתחו את העיניים ותורידו את האיוולת הזו מסדר היום”.

לדבריו, “עמידה באתגרים האלה דורשת ממשלה ימנית יציבה, חזקה והומוגנית, שתתבסס על מפלגות שמאמינות בצדקת דרכה של הציונות ויש להן אומץ ויכולת להמשיך לכת בדרך הזו ולנצח. לא עושים את זה עם מפלגות מזהות תהליכים ואכולות שנאה, עצמית שחבריהן מזדהים עם האויב ומפנים תמיד את האצבע המאשימה לצד היהודי והישראלי”.

סמוטריץ’ פנה לבנט: “אני מציע לך, נפתלי ידידי, רגע לפני שאתה חותם הסכם קואליציוני שיהפוך את מרב מיכאלי, ניצן הורביץ, תמר זנדברג ויאיר גולן לשרים בכירים בממשלתך, לעבור על חשבונות הפייסבוק והטוויטר שלהם ולהקשיב לראיונות שלהם בתקשורת בימים האחרונים. אם אחרי העמדות המעוותות והמקוממות שהם השמיעו שם אתה עדיין רוצה להקים איתם ממשלה אז הלכת לאיבוד כנראה באופן חסר תקנה. אני מקווה מאוד שלא זה המצב”.

בהמשך פנה סמוטריץ’ גם לנתניהו וסער: “אדוני ראש הממשלה, חברי גדעון סער. הבה ונגלה כולנו אחריות לנוכח אתגרי השעה. בואו נתעלה לגודל הרגע ונקים יחדיו ממשלה ימנית חזקה. אסור לנו לתת לאויבינו את התענוג לראות אותנו רבים ומפולגים וחסרי יכולת שלטונית, שנדרשת לנו כל כך כדי לנצח אותם ולאכוף עליהם את ריבונותה של המדינה היהודית. אנחנו חייבים להקים כאן ועכשיו ממשלת חרום ימנית”.