כשמאמר המערכת של עיתון ‘הארץ’ פתאום רוצה ממשלה בראשות בנט

במאמר המערכת של העיתון השמאלני קיצוני ממחזרים את מסע השנאה נגד נתניהו - וטוענים: "מגיע לישראל ראש ממשלה, שאינו חותר תחת מערכות המדינה ואינו מסית נגד מוסדותיה"
חרדים 10
י"ד אייר התשפ"א / 26.04.2021 09:59

מאמר המערכת של ‘הארץ’, עיתון המבטא את עמדות השמאל הקיצוני, קורא הבוקר (שני) לתמוך בהרכבת ממשלה בראשותו של נפתלי בנט – ומכנה את האפשרות הזו “מקור לאופטימיות”.

במאמר נכתב: “לאיש במרכז־שמאל אין אשליות בנוגע לממשלה זו: בנט הוא איש ימין, העומד בראש מפלגת ימין. שותפתו למפלגה איילת שקד היא אשת ימין. גם השותפים הבכירים האחרים הם ימנים. גדעון סער ומפלגתו ‘תקווה חדשה’ הם ימנים, ואביגדור ליברמן הוא איש ימין. אף על פי כן יש לקוות, שיאיר לפיד ובנט יצליחו במשימתם לרתום את כולם לממשלת אחדות”.

במאמר המערכת ממחזרים את מסע השנאה נגד נתניהו: “מה שעומד עכשיו על הפרק הוא קריטי: לשים סוף לשלטון של נאשם בפלילים חסר עכבות, אשר שם את עצמו לפני המדינה. מגיע לישראל ראש ממשלה, שאינו חותר תחת מערכות המדינה ואינו מסית נגד מוסדותיה כדי להימלט ממשפט. ראש ממשלה, הפועל לטובת האזרחים ולא משסה אותם איש ברעהו.

“ההבנה המשותפת, ולפיה נתניהו מסב נזק למדינה, למוסדותיה ולמארג החברתי בה, היא הבסיס לאחדות המסתמנת בין הימין, המרכז והשמאל. בשלב הזה, זאת החלופה הטובה ביותר לישראל”.

כשאשתי שבה מחופשת לידה, גילינו מה המעסיק שלה לא יכול לעשות

“קיבלתי הודעה ממס הכנסה שאני אקבל החזר בסך 1,750 שקלים”

נוסעים באוטובוס להילולא במירון? כל הפרטים שאתם חייבים לדעת

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

תחלואת הקורונה בירידה, אבל אתם זוכרים מה עדיין צריך?

השרה מירי רגב הגיבה בדף הפייסבוק שלה:

כשעיתון הארץ קורא במאמר המערכת שלו להמליך את בנט לראשות הממשלה – ניתן להבין את עומק ההונאה הפוליטית שמבצעת ‘ימינה’.

בנט שטוף המגלומניה האישית לוקח בשבי את קולות הימין ודוהר לממשלת שמאל מסוכנת לישראל, שבה הוא יכהן כראש ממשלה – עלה תאנה. אם לא יתעשת ויחזור בו באופן מיידי – תהיה זו סוף דרכו הפוליטית.

עוד לא מאוחר גם היום, להודיע באופן מיידי על תמיכתו בחוק הבחירה הישירה, שיאפשר לעם לקבוע מי יכהן כראש הממשלה ולא לאפשר מניפולציה פוליטית, מסוכנת לדמוקרטיה ולישראל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות