אהוד יערי נשאל מדוע עמית סגל נעדר מ’אולפן שישי’ – וזה מה שענה

פרשן חדשות 12 לענייני העולם הערבי והאסלאם נשאל על הפרשן הפוליטי של הערוץ - והוא שפע מחמאות: "הוא אולי הכוכב הכי גדול שצמח בעיתונות הישראלית בשני העשורים האחרונים. כשהכלנית צומחת מעל חברותיה אז תמיד יש מי שמנסה לקצור אותה, זה לא יעזור"
אבי כץ
י"ד אייר התשפ"א / 26.04.2021 02:05

אהוד יערי, פרשן חדשות 12 לענייני העולם הערבי והאסלאם, נשאל בראיון שהעניק לרדיו ‘גלי ישראל’ על ההיעדרויות של הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל מתוכניות ‘אולפן שישי’ בשבועיים האחרונים.

כשאשתי שבה מחופשת לידה, גילינו מה המעסיק שלה לא יכול לעשות

“קיבלתי הודעה ממס הכנסה שאני אקבל החזר בסך 1,750 שקלים”

נוסעים באוטובוס להילולא במירון? כל הפרטים שאתם חייבים לדעת

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

תחלואת הקורונה בירידה, אבל אתם זוכרים מה עדיין צריך?

“אני לא מצוי בעניינים, אתה שואל אותי על דברים שאני לא יודע”, אמר יערי למראיין אבי רצון. “אתה מניח הנחה שאני יושב וצופה, סוף השבוע שלי הוא כזה שבדרך כלל לא מאפשר לי לשבת בשעה הזו מול המסך”.

יערי נשאל האם הוא שלם עם פאנל המשתתפים ב’אולפן שישי’, המורכב לרוב מאנשי שמאל ושמאל קיצוני.

הוא השיב: “אין לך שם שמאל קיצוני, יש לך חבורה של אנשים שרובה מחזיקה בדעה מסוימת איך צריכה להתנהל הפוליטיקה הישראלית, יש גם קולות אחרים, האם זה מנוהל בצורה המושלמת? האם אני מסכים עם כל דבר שנאמר שם? ודאי שלא, האם אתערב? ודאי שלא”.

על עמית סגל אמר יערי: ״הוא אולי הכוכב הכי גדול שצמח בעיתונות הישראלית בשני העשורים האחרונים. כשהכלנית צומחת מעל חברותיה אז תמיד יש מי שמנסה לקצור אותה, זה לא יעזור, כי יש לו מה שיש לו. אפשר להסכים ולא להסכים איתו, אבל הוא איש מוכשר בצורה יוצאת דופן, נקודה״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות