גפני: אפגש עם לפיד. רואה שינוי אצלו, אבל לא נכנס לממשלה שלו

גפני נגד יו"ר מפלגת הציונות הדתית: "אני מאוד כועס על סמוטריץ׳. אילולא ההתנהלות שלו, היינו מדברים עכשיו על חלוקת התיקים לממשלה" • "נתניהו טעה כשעשה קמפיין לסמוטריץ׳ במגזר החרדי ובמצטבר הוריד מנדט לג׳ ולש״ס. הוא פגע במאמצים שלו להקים ממשלה"
חרדים 10
י"ג אייר התשפ"א / 25.04.2021 19:52

יו”ר רשימת יהדות התורה, ח״כ משה גפני, סיפר הערב (ראשון), בראיון לרדיו ‘קול ברמה’, כי ייפגש מחר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ויפציר בו להביא לממשלה אחת את גדעון סער ונפתלי בנט.

כשאשתי שבה מחופשת לידה, גילינו מה המעסיק שלה לא יכול לעשות

גפני גם אמר כי בכוונתו להיפגש גם עם יאיר לפיד בימים הקרובים.

״הפגישה עם לפיד תתקיים ולא ביטלתי אותה”, אמר יו”ר יהדות התורה. “דחיתי במספר ימים מסיבות טכניות. גם כשהיה שר אוצר נפגשתי איתו. אם ליברמן היה מבקש להיפגש, לא הייתי מסכים כי הדיבור שלו מגעיל אותי. אני רואה שינוי אצל לפיד, אבל לא נלך לממשלה עם לפיד״.

גפני מתח ביקורת על יו”ר מפלגת הציונות הדתית וטען כי הוא זה שמנע הקמת ממשלת ימין. “אני מאוד כועס על סמוטריץ׳, כל מי שהצביע לו וחובש כיפה צריך לעשות חשבון נפש. אילולא ההתנהלות שלו, היינו מדברים עכשיו על חלוקת התיקים לממשלה”.

הוא הוסיף: “נתניהו טעה כשעשה קמפיין לסמוטריץ׳ במגזר החרדי ובמצטבר הוריד מנדט לג׳ ולש״ס. הוא פגע במאמצים שלו להקים ממשלה בראשותו”, טען גפני וסיפר: ״מחר אני צפוי להיפגש עם נתניהו – אני מצפה ממנו לעשות כל מאמץ שסער ובנט ייכנסו לממשלת ימין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לפיד...? הקרקס האבסורדי
    26/04/2021 09:25
    איתן
  1. אין שום דבר חשוב ומקודש אצלו מלבד שנאת התורה והחרדים ועל כך הוא נבחר…
    רק שב’ה הוא לא מצליח להזיק כרגע, ולכן הוא מוכן להיעזר גם בחרדים
    ע’מ להעלים אותם…כן, ואנחנו עוזרים לו בכך…