שוב: גז מדמיע, סטנדרים וגביעי לבן בתפילת מנחה בישיבת פוניבז’ • צפו

שני הפלגים בישיבת פוניבז' - ה'שונאים' וה'מחבלים' - ממשיכים בעימותים בתפילת מנחה בהיכל הישיבה • היום הושלכו סטנדרים וגביעי לבן והותז גז מדמיע • צפו בעימותים
יוסף גרינבוים
י"ג אייר התשפ"א / 25.04.2021 15:40

העימותים בישיבת פוניבז’: תלמידי פלג ה’שונאים’ ופלג ה’מחבלים’ חידשו היום (ראשון) את ההתכתשויות בגבעת הישיבה בבני ברק – ואלה כללו שוב מכות, השלכת סטנדרים, גביעי לבן והתזת גז מדמיע.

כשאשתי שבה מחופשת לידה, גילינו מה המעסיק שלה לא יכול לעשות

תלמיד מפלג ה’מחבלים’ תועד זורק סטנדר על תלמידי ה’שונאים’. לאחר כמה שניות הוא תועד מתיז גז ואז שוב השליך עוד סטנדר על עבר הקבוצה היריבה.

גם בתוך היכל בית המדרש נצפו תלמידי פלג ה’מחבלים’ כשהם עומדים עם שקיות מלאות בגביעי לבן ומשליכים אותם, זה אחר זה, לעבר נשיא הישיבה הגר”א כהנמן ולעבר תלמידי ה’שונאים’ ששהו בהיכל.

בפלג ה’שונאים’ מאשימים, כי “המשטרה ממשיכה לשתוק ולא לעשות דבר”.

 

צילום: באדיבות המצלם

עוד קודם לכן, לפני תפילת מנחה חסמו תלמידי פלג ‘המחבלים’ את אחת הכניסות להיכל בית המדרש, הכניסה בה מתרחשות המהומות.

לקראת סוף התפילה פרצה מהומה, כאשר תלמידי ה’שונאים’ ניסו להיכנס אל בית המדרש, והשתמשו שוב בגז מדמיע, אותו התיזו פנימה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חולי נפש
    27/04/2021 11:34
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מטורפים

  2. חייבים לסגור את הישיבה הזאת מייד.
    05/05/2021 05:28
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. חייבים לסגור את הישיבה הזאת מיידית, חילול השם נוראי שמביא עלינו אסונות כבדים … בחורי ורבני הישיבה אתם בודאי לא תוכלו לצעוק על האסון במירון “ידנו לא שפכו את הדם הזה” איזה חילול השם נוראי יוצא תחת ידכם, כשאני רואה סרטונים כאלה אני מתבייש שאני חרדי כי אתם אלו שגורמים לכולם לחשוב שכל החרדים חיות.
    אני בעל תשובה מישיבת אור החיים של הרב אלבז אני יוצא לציבור הרחוקים למסור להם שיעורים, תענו לי אתם מה אני משיב לאחינו הרחוקים שהם שואלים אותי “מה אתה אומר על הבחורי ישיבות, לשם אתה רוצה שנשלח את בנינו” אז לטייח ולהגיד שזה קומץ קיצוניים, אפשר לטייח שהדליקו כמה פחים במאה שערים אבל כשרואים מה הולך בתוך היכל הישיבה שלכם ה”מצוינת” של הבחורים שאמורים להיות הסמל של ההוד וההדר של עולם הישיבות, כשרואים את השנאה בעניים של אדם לחברו, שרואים את המכות האכזריות שאני לא מצליח להבין מאיזה מקום בלב הם נובעות, את זה לא ניתן לטייח ואין מה להשיב על זה. הטענות שלי הם בעיקר לרבנים שגורמים לישיבה הזאת להישאר פתוחה אתם תיתנו את הדין הגדול, רבים על ירושות פשוט תיתבישו לכם הרי אתם אלו שמלמדים אותנו תמיד לוותר ומי שמוותר לא מפסיד אבל כנראה שכל תורתכם היא מן השפה ולחוץ כי אם באמת הייתם חיים את מה שאתם אומרים הייתם מוותרים למען שמו של הקב”ה ולמען שלא יתרבו מחלוקות שמביאות אסונות כבדים על עמנו,מקווה מאוד שתיתעשתו ותיסגרו את הישיבה הזאת מיד. והעצה שלי ללומדי הישיבה שהאמת והיראה מפעמת בלבם באמת, היא לברוח מהישיבה הזאת כמה שיותר מהר לישיבה אחרת כי ברור לכל בר דעת שכל מי שנמצא בחברה שעושה מעשים כאלה שההשלכות שלה נוראיות, אני לא יודע מה יהיה סופו אבל ברור שזה לא יהיה סוף טוב, אם זה בעולם הזה ואם זה בעולם הבא אם לא ישוב בתשובה אמיתית ויתקן את אשר עיוות בתיקון המידות אהבת חינם אהבת ישראל כבוד הבריות וכך יקדש שוב את שמו יתברך כנגד חילול השם הנוראי שעשה עד כה, אבל דבר ראשון לברוח משם ולשכנע גם את כל מי שאפשר שיברח גם הוא ובעז”ה כך שיעזבו כמות רצינית תיסגר הישיבה שהידרדרה לשפל הכי גדול שיש שיכול להיות בהחלט שהוא השפל שמביא עלינו אסונות קשים מאוד. יהי רצון שיהיו דברים היוצאים מן הלב ניכנסים אל הלב ונזכה לביאת משיח צדקנו שיאמר די לצרותינו בקרוב הקרוב הקרוב אמן.