אישום נגד בן 14 ששדד עם סכין: ספר את הכסף, חייך לאישה ונמלט

הנער נמלט מפנימייה בירושלים, וארב עם סכין ליד צ'יינג' במרכז העיר ירושלים לקורבן • בשלב מסוים נכנסה אישה וביקשה להמיר סך של 5,800 שקלים לדולרים - ואז הוא שדד אותה
חיים טוויל
י"ג אייר התשפ"א / 25.04.2021 11:38

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה הבוקר (ראשון) לבית המשפט השלום לנוער בעיר כתב אישום נגד קטין בן כ-14.5 בגין עבירות של שוד, החזקת אגרופן או סכין שלא כדין והפרת הוראה חוקית.

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד נעמי לוינוב, ביום 21.2.21 הטיל בית משפט לנוער בשלום בי-ם צו הקובע שהנאשם ישהה בפיקוח בתנאי מגורים בפנימייה.

למרות הוראת בית המשפט, ביום 13.4.21 נמלט הנאשם מהפנימייה.

כשבוע אחר כך, ביום 19.4.21, בשעות הצהריים, החזיק הנאשם בכיס מכנסיו בסכין בעלת ידית עץ. באותה העת, עבר הנאשם בסמוך לעסק העוסק בהמרת מטבעות (ציינג‘) במרכז העיר ירושלים.

על פי כתב האישום, כשחלף בסמוך לעסק המתין הנאשם לשעת כושר לנטילת כספו של מי מהלקוחות, וזאת במקרה הצורך אף באמצעות איום בשימוש בסכין.

בשלב מסוים נכנסה אישה וביקשה להמיר סך של 5,800 שקלים לדולרים. משראה הנאשם את האישה סופרת את כספה, הוא הוציא את הסכין מכיס מכנסיו ובעודו מחזיק את הסכין בידו הימנית, נטל את הכסף בידו השמאלית והחל לספור אותו. לאחר מכן, לפי כתב האישום, הביט הנאשם באישה, חייך אליה – ויצא עם כספה כשהסכין עדיין בידו.

 עם הגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטות גם בקשת מעצר עד תום ההליכים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות