סמוטריץ תוקף: “מי זה גפני? ההוא שמפלרטט כבר חודש עם לפיד”

יו"ר הציונות הדתית הגיב לגפני שטען כי הוא מכתיר את לפיד לראש ממשלה ואת ליברמן לשר האוצר "ויפגע בארץ ישראל כדרכם של הסיקריקים מאז ומעולם" • סמוטריץ: "המצביעים החרדים שלי שמחים מאוד שהצביעו לפוליטיקאי היחיד שלא מסוגל לשתוק כשערבים תוקפים באלימות חרדים"
אריה ריבקינד
י"ג אייר התשפ"א / 25.04.2021 10:49

המתיחות הפנימית בגוש הימין מחריפה: לאחר שאמש האשים יו”ר יהדות התורה, ח”כ משה גפני, את יו”ר מפלגת הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ’ כי הוא מכתיר במעשיו את יאיר לפיד לראש ממשלה ואת ליברמן לשר האוצר – סמוטריץ’ לא נותר חייב.

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

“מי זה גפני? ההוא שמפלרטט עם לפיד כבר חודש ומדבר בשם ‘גורמים’ בכירים שאומרים שיחברו לממשלת בנט והשמאל רגע אחרי שהיא תקום?!”, עקץ סמוטריץ’.

הרקע למתקפה היא הודעה רשמית שפרסמה לשכתו של גפני אמש, ובה תקף את סמוטריץ’ על סירובו לאפשר הקמת ממשלה הנשענת על מפלגת רע”ם.

“סמוטריץ’ יכתיר את יאיר לפיד כראש ממשלה, את אביגדור ליברמן כשר האוצר ויפגע בארץ ישראל כדרכם של הסיקריקים מאז ומעולם”, נאמר בהודעת לשכת גפני.

בציוץ נוסף אמר סמוטריץ: “המצביעים החרדים שלי שמחים מאוד שהם הצביעו לפוליטיקאי היחיד שלא מסוגל לשתוק במשך שבועיים שבהם ערבים תוקפים באלימות קשה חרדים בירושלים בדרך לכותל ומעלים סרטונים כאלה לרשת, כששאר הנציגים שלהם שותקים בגלל כל מיני חשבונות פוליטיים. זו כנראה אחת הסיבות המרכזיות שהם הצביעו לי מלכתחילה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מצטער שהצבעתי לו
    25/04/2021 16:16
    את חטאי אני מזכיר
  1. הנבלה סמוטריץ – שתול של השמאל

  2. אני לא משתייך לזרם של גפני אבל גפני צודק במליוןן אחוז
    25/04/2021 16:17
    יואב
  3. סמוטריץ תתפטר

    מפלת הימים תרשם על שמך