שיקר, כיזב ורימה: בנט פוליטרוק נכלולי שמספסר ב-7 מנדטים • דעה

הדמוקרטיה משלמת מחיר בגלל טרפת של שנאה פתולוגית לאדם אחד - בנימין נתניהו. זה עם תוסף של קינאה, יצר נקמה אינפנטילי • ומעל לכל: זו מלאכת רמייה מתוכננת ונכלולית של מתחזה לימין
יואל ישורון
י"ג אייר התשפ"א / 24.04.2021 22:33

זו הפיכה שלטונית דה פאקטו של המשטר הדמוקרטי, הלגיטמציה הפוליטית ועיקרון הרוב הגלום בשיטה הדמוקרטית – אם חלום העיוועים, לפיו ראש מפלגה עם 7 מנדטים יהיה ראש ממשלה.

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

א. הדמוקרטיה משלמת מחיר בגלל טרפת של שינאה פתולוגית לאדם אחד – בנימין נתניהו. זה עם תוסף של קינאה, יצר נקמה אינפנטילי, ומעל לכל: זו מלאכת רמייה מתוכננת ונכלולית של מתחזה לימין – נפתלי בנט.

ב. בנט שיקר, כיזב ורימה את מצביעיו בימין כאשר נשבע בשבועת האלה, וחתם להם בטבעת המלך שהוא הולך רק לממשלת ימין. והסתבר להם עכשיו, שהוא מכניס את מפעל ההתיישבות ומצע הימין כבני ערובה לשגעת השמאל הרדיקאלי והאנרכיסטי של מירב מיכאלי, מר״צ והרשימה המשותפת.

ג. בנט שיקר, כיזב ורימה את בוחריו הדתיים והמסורתיים כשמכר להם אשלייה שהוא הולך רק לממשלת הימין, ורקח קואליציה עם בולעני ושונאי עולם התורה – ליברמן, מירב מיכאלי ומרצ.

ד. בנט שיקר, כיזב ותעתע, בתרגילים ילדותיים, כשנשבע שיש לנתניהו 7 אצבעות לממשלת הימין, כשהוא נעול על רב-בריח עם השמאל הכי אנרכיסטי, הכי אנטי-דתי והכי מסוכן לעתידה של ישראל.

ה. בנט שיקר, כיזב ורימה את בוחריו מימין כאשר הציג את עצמו ומפלגתו כלוחמים באקטיביזם המשפטי ומישפוט הפוליטיקה, אבל הפקיר את המערכת הרקובה בידי כוהני השמאל הרדיקאליים ביותר.

ו. נפתלי בנט  נחשף כלא מנהיג, אלא פוליטרוק נכלולי שמספסר ב-7 מנדטים כמו סוחר סוסים, כדי להגשים גחמה אישית ולהפוך את 7 המנדטים קרדום לחיסול הימין. הוא גם יודע שבאולפני ערוצי השקר והכזב לא יבחנו את שבועותיו, חתימותיו ושקריו. באולפנים הוא כוכב-על.

סוף דבר:

אם אכן תקום ממשלת החלומות המסוכנת של השמאל הרדיקאלי והאנרכיסטי – נפתלי בנט יהיה חתום עליה ועל הכורת לשלטון הימין.

 

• יואל ישורון הוא מרצה למדעי המדינה המכללה האקדמית אשקלון

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ענקקק
    25/04/2021 15:36
    שאול עבודי
  1. כתיבה מדויקת וענינית.
    כל מילה אש!
    הולכת לנו המדינה בגלל שגעון של אינפנטיל אחד