יחיא ג’רדי שהותקף: “רצו להרוג אותי, חשבתי שאני הולך למות”

יחיא גרדי, חרדי, אב לתשעה ילדים, שהיה בדרכו להתפלל ערבית בכותל המערבי - מספר על הלינץ' שביצעו בו עשרות פורעים: "כולי חלש. חשבתי שאני לא חוזר הביתה כבר ואני מת" • איש הצלה: "הוא היה מבולבל מאוד, כנראה שחטף מכות בראש. הוא אמר - 'לא עשיתי להם כלום. אין לי כוח"
חרדים 10
י"א אייר התשפ"א / 23.04.2021 13:26

הפרעות בירושלים: פורעים ערבים ביצעו הלילה (ליל שישי) לינץ’ ביחיא גרדי, נהג חרדי, בן 46 מבית שמש, אב לתשעה ילדים, שהיה בדרכו להתפלל ערבית בכותל המערבי.

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

גרדי נקלע עם רכבו לשכונת ואדי ג’וז, הוכה בברוטליות בידי המון ערבי זועם, שהיכה בו עם קסדות, באגרופים ובעיטות בראשו ובכל חלקי גופו, בעודו שוכב חסר אונים על הכביש.

לאחר מכן הפורעים הציתו את רכבו והוא הועלה באש ונשרף כליל.

יחיא סיפר היום על מה שקרה ואמר ל’כאן חדשות’: “עמדתי בפקק, קיבלתי אבנים, ניפצו את החלונות, עוד פעם, נתנו מכות. באו אליי רצו להרוג אותי שם. חשבתי שאני הולך למות. כולי חלש. רצו לדקור אותי בסכין. חשבתי שאני לא חוזר הביתה כבר ואני מת”.

הפצוע פונה לבית חולים הדסה הר הצופים.

יוסי מועלם מאיחוד הצלה, שטיפל בו, סיפר לכאן חדשות: “נסענו לשם עם אמבולנס וקיבלנו בחור חבול בכל חלקי גופו.

“המראה לא היה נעים לעיניים בכלל ואני חובש שטיפל בלא מעט מקרים. הוא היה גמור ובקושי יכול היה לדבר איתנו. לפי מה שסיפר, השאיר את הרכב מאחור וברח,  כשהרגיש סכנה לחייו. הוא היה מבולבל מאוד, כנראה שחטף מכות בראש. הוא אמר – ‘לא עשיתי להם כלום. אין לי כוח, אני הולך למות'”.

לדבריו, “היה שם גם סכום כסף לא מבוטל שהשאיר במכונית”.

על רקע המהומות שגרירות ארצות הברית בישראל פרסמה הודעה מיוחדת בה נכתב: “מודאגים מהתקריות האלימות. מקווים שגורמים שונים ינהגו באחריות, ויקראו לשים קץ להסתה, להשיב את הסדר על כנו, ולשמור על כבודם וביטחונם של כל תושבי ירושלים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה המון ערבי זועם
    23/04/2021 17:37
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. על מה בדיוק הוא זועם!?
    אל זה שהוא נותן כפות לחרדים והם לא צוחקים מזה?!
    ההגדרה הנכונה היא המון ערבי טרוריסית…