התוקף של בן גביר מתחמק מקצין הכנסת – ולא יכול להיכנס למשכן

רג'א זעאתרה, מעוזרי סיעת הרשימה המשותפת, מסרב להתייצב לפגישה עם קצין הכנסת - שמבקש לברר עימו את תקיפת ח"כ איתמר בן גביר • יריב לוין: "עד לאחר תום הבירור בעניינו, כניסתו לכנסת מנועה"
אריה ריבקינד
ט' אייר התשפ"א / 21.04.2021 15:39

רג’א זעאתרה, אחד מעוזרי הרשימה המשותפת, מתחמק מפגישה עם קצין הכנסת – לאחר שתקף את ח”כ איתמר בן גביר במשכן הכנסת, בתקופת מערכת הבחירות.

כפי שדווח, זעאתרה ניסה לפני כחודשיים לתקוף במסדרונות הכנסת את בן גביר.

בעקבות כך יו”ר הכנסת יריב לוין הנחה את קצין הכנסת להרחיק את זעתראה משטח הכנסת עד לבירור התקרית.

היום (רביעי) סיפר יו”ר הכנסת,  במענה לפניית מנכ”ל ‘בצלמו’, שי גליק, כי זעאתרה מתחמק מפגישה עם קצין הכנסת.

“כחלק מאותה בדיקה פנה קצין הכנסת למר זעאתרה מספר פעמים בחודש פברואר, הן בטלפון והן בהודעות טקסט, על מנת שזה ייפגש עימו בנוגע לאותו אירוע”, כתב לוין. “למרות כל פניותיו של קצין הכנסת למר זעאתרה, מר זעאתרה נמנע עד היום מלחזור לקצין הכנסת ולהיפגש איתו”.

“לפיכך”,  מבהיר לוין, “עד לאחר תום הבירור בעניינו, כניסתו לכנסת מנועה”.

שי גליק לחרדים 10: “זעאתרה מפחד מבדיקה וחקירת אירוע התקיפה החמור ומסרב לשתף פעולה. טוב עשה יו”ר הכנסת שהורה על הרחקתו עד שיסכים לבוא לבירור המקרה. אני שמח ורגוע כאשר זעתרה בחוץ כי מקומו של זעתרה התוקפן הינה בכלא ולא בכנסת”.

ח”כ בן גביר הגיש לאחר התקיפה תלונה במשטרת חברון נגד זעאתרה.

“זעאתרה הוא תומך טרור, מעריץ מושבע של החיזבאללה ופועל באופן מובהק למען חיסולה של מדינת ישראל”, אמר ח”כ בן גביר לאחר הגשת התלונה. “במדינה מתוקנת זעאתרה היה יושב מאחורי סורג ובריח. אני מגיע לכנסת כדי לעשות סוף לחגיגה של זעאתרה ושאר מחבקי המחבלים מהמשותפת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות