פורעים ידו אבנים על בית הרב דב ליאור. תנחשו כמה מהר נסגר התיק?

19 שעות בלבד לקח למשטרת ירושלים לסגור את תיק החקירה, אחרי תלונה על זריקת האבנים על בית הרב דוב ליאור • הסיבה? "לא אותרו חשודים"
חרדים 10
ט' אייר התשפ"א / 20.04.2021 23:04

פורעים ערבים ידו אבנים על ביתו של הרב דב ליאור במזרח ירושלים, אך תיק החקירה נסגר תוך 19 שעות.

לפי דיווח של כרמל דנגור ב’כאן חדשות’, הרב ליאור הגיש תלונה במשטרה על שני מקרים של יידוי אבנים, יום אחרי יום, אך 19 שעות בלבד מרגע הגשת התלונה, הודיעה המשטרה כי תיק החקירה נסגר. לטענתה, מאחר “שלא אותרו חשודים”.

מהמשטרה נמסר: “עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה במסגרתה בוצעו פעולות חקירה, לרבות בדיקה במצלמות. לאחר מיצוי כלל הפעולות הנדרשות לא אותרו חשודים במעשה והתיק נסגר. ככל שיתקבלו במשטרה פרטים נוספים שיכולים להביא להתפתחות בחקירה, הרי שאלו ייבדקו כמקובל”.

הרב ליאור, מזקני רבני הציונות הדתית, שימש במשך שנים רבות כרבה של קרית ארבע. לאחר שפרש מתפקידיו הרבניים לפני מספר שנים, עבר הרב ליאור להתגורר יחד עם רעייתו בשכונת בית אורות שבהר הצופים, סמוך לישיבה – והרב הפך לחלק מהקהילה המתגוררת בשכונה.

השכונה, המצויה בלב אזור בו מתגוררים ערבים רבים, סבלה גם בעבר מהתנכלויות ואירועי טרור על רקע לאומני, אשר במקרים רבים הסתיימו ללא תגובה משטרתית.

באחד הערבים, לפני כחצי שנה, נזרקו שמונה בקבוקי תבערה לעבר בתי היהודים בשכונה. במקרים אחרים נתקלו התושבים בידוי אבנים, בקללות, יריקות ואף בירי זיקוקין שנועד לפגוע בבתי השכונה היהודית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות