‘אגרופים, מכות ומכות, ממש דימם’: פקח ‘סופרבוס’ היכה אברך • צפו

פקח אוטובוס בקו 15 של 'סופרבוס' בבית שמש תקף אברך - והכל בגלל שהסיר את המסכה רגע לפני שירד מהאוטובוס • עד ראייה לחרדים 10: "הפקח  התחיל לתת לו אגרופים לפרצוף ולא הפסיק גם כשהוא ממש דימם. האברך הוא איש עדין שלא חיפש להכעיס" • המשטרה: "נפתחה חקירה"
ישראל יוספי
ח' אייר התשפ"א / 20.04.2021 20:59

גל אלימות נגד חרדים:  היום (שלישי) בשעה 16:30 אחר הצהרים תועד פקח אוטובוס בקו 15 של חברת ‘סופרבוס’ בתחנת נחל קישון בבית שמש  כשהוא תוקף אברך חרדי – והכל בגלל שלא עטה מסכה.

בסרטון ניתן לראות את הפקח, ממוצא ערבי, כשהוא תוקף את האברך, תוך שהוא בועט בגופו וחובט בפניו בחוזקה.

האברך אמר לנהג שזו התחנה שהוא אמור לרדת בה ולכן הסיר רגע לפני את המסכה. אך הפקח מתעלם מדברי האברך, וממשיך לתקוף. בסרטון ניתן להבחין שהאברך לחץ על כפתור פתיחת הדלתות ויצא מהאוטובוס.

לאחר שהאברך ירד, הוא התעמת עם הפקח המכה ושאל מדוע הכה אותו. הפקח השיב: “אני אחתוך אותך”.

במהלך כל התקרית, הנהג צופה ואינו עוצר את האלימות.

ניסים, עד ראייה, סיפר לחרדים 10: “האברך בא לרדת מהאוטובוס, הנהג עוד לא פתח את הדלתות, הפקח התעצבן עליו, אמר: ‘שים מסכה’. במילה אחרי, הפקח  התחיל לתת לו אגרופים לפרצוף – מכות ומכות, ולא מפסיק כשהוא ממש מדמם. ואז הפקח ממשיך לאיים שהוא יחתוך אותו ויהרוג אותו”.

“האברך הוא איש עדין שלא חיפש להכעיס את הפקח, ואף אמר: בוא נדבר לא באלימות”.

ניסים מאשים את המשטרה: “הסיבה היא גל האלימות בתקופה האחרונה, גל הטיקטוק מעניק לגיטימציה לאלימות.  ערבים מכים חרדים –  ובגלל אי אכיפה מצד המשטרה, הם יודעים שלא יקרה להם כלום”.

הפעם האברך נעמד מול האוטובוס ולא אפשר לו להמשיך בנסיעה. הוא התקשר למשטרה וחסם את הנסיעה עד ששוטרים  הגיעו למקום וטיפלו  במקרה.

בתגובה אמר ח”כ יוסי טייב: “השתלחות חסרת רסן של פקח ערבי כנגד אברך מבית שמש היא תוצאת פרי הסתה של השבועות האחרונים כנגד הציבור החרדי במדינת ישראל. ‏אני קורא למשטרה למצות את הדין עם פורעי החוק שמשתלחים בציבור החרדי ללא רסן. אנו חיים במדינת היהודים ונמשיך לחיות פה בגאון, כי עם ישראל חי וקיים באמונתו על אדמתו”.

מחברת סופרבוס נמסר לחרדים 10: “עם קבלת המידע החל מיידית הליך בירור מעמיק של נסיבות המקרה. מיותר לציין כי החברה רואה בחומרה כל מקרה אלימות על כל צורותיה ותפעל באופן תקיף על מנת שמקרים כגון אלה לא יישנו”.

מהמשטרה נמסר: “אחר הצהריים התקבל דיווח במשטרה אודות חשד לתקיפה בין נוסע אוטובוס בבית שמש לפקח, ככל הנראה על רקע עטיית מסיכה באוטובוס.
שוטרים שהגיעו למקום תחקרו את הצדדים ולאחר שהיו מעוניינים להתלונן האחד כנגד השני, הם הופנו לשם כך אל תחנת המשטרה”.

תגובת המשטרה לחרדים 10:  “ככל שמובא לידיעת המשטרה אודות אירוע אלימות, הן במסגרת תלונה והן בחשיפה לסרטון ברשתות החברתיות, פותחת המשטרה בחקירה תוך הפעלת מיטב האמצעים והיכולות העומדים לרשותה, על מנת לאתר את החשודים המעורבים במעשה.

“רק בשבוע החולף פעלה המשטרה והביאה למעצרם של חשודים המעורבים במעשי אלימות כלפי עוברי אורח והם הועברו לחקירה תוך כוונה למצות עמם את הדין.
משטרת ישראל תמשיך לפעול למניעה וטיפול באלימות על כל גווניה, המפורסמות ברשתות השונות ובכלל.

“עד עתה נעצרו כמעט כל החשודים שפורסמו בטיק טוק. לגבי האוטובוס נפתחה חקירה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה?
    21/04/2021 06:50
    בדעוק כמוכם
  1. יש דרך וזמן לעשות דברים, חלילה לא תומך באלימות, אבל מסםיק עם התירוצים, את ההלכה. שלכם אתם עושים מדויק אבל לציית לחוק לא…. אתם ליצנים

  2. לא להיות חרדי גלותי
    21/04/2021 14:28
    אודי
  3. הגיע הזמן להחזיר להם מנה אחת אפים
    מי שלמד שיטות לוחמה שישתמש בזה
    או להריץ תורם שיקנה גז מדמיע לאנשים שיהיה זמין לאנשים במיוחד מי שמסתובב באזור ירושלים
    ואם זה מדי שיהיה טלפון להזעיק עזרה
    כמו שיש הצלה ידידים יהיה קבוצה של אנשים בעלי יכולת שיעזרו לתוקפים במהירו האפשרי