איילת שקד: אנחנו רוצים ממשלת ימין, אך לא נלך לבחירות חמישיות

יו"ר סיעת ימינה בכנס בעיר אילת: "אמרנו לנתניהו שאנחנו מוכנים לעזור לו להקים ממשלה. אבל לא נגרור את המדינה לבחירות חמישיות'' • אשת התקשורת ג'ודי מוזס נגד שקד: "מרחמת עליה, צריכה פסיכולוג דחוף" • הליכוד: ''בנט דוהר לממשלת שמאל עם מרצ והעבודה בתמיכת המשותפת"
אריה ריבקינד
ח' אייר התשפ"א / 20.04.2021 13:34

יו”ר סיעת ימינה, ח”כ איילת שקד, נאמה היום (שלישי) בוועידת איגוד התאגידים העירוניים באילת.

שקד סיפרה: “השאיפה שלנו והרצון שלנו זה להקים ממשלת ימין, אמרנו לנתניהו שאנחנו מוכנים לעשות מאמץ לעזור לך להקים ממשלה. אנחנו עושים מאמצים גדולים, אבל חזרנו ואמרנו שלא נגרור את המדינה לבחירות חמישיות”.

ח”כ שקד פנתה לנציגי השלטון המקומי שישבו בקהל: ”אתם הנפגעים העיקריים. השלטון המקומי צריך ממשלה ממשלה מתפקדת, צריך משרדי ממשלה מתפקדים ונעשה הכל כדי שלא יהיו בחירות חמישיות”.

הבוקר השתלחה אשת התקשורת ג’ודי מוזס בשקד –  זאת לאחר ששקד תועדה כשהיא ניגשת לחברי הכנסת מיקי זוהר, יואב קיש וגילה גמליאל לאחר ההצבעה על הוועדה המסדרת – ואומרת: “הם מתואמים, הם עושים לנו בית ספר. איך הוא עשה את זה?”

בציוץ בטוויטר כתבה מוזס: “עצוב ששקד התאכזבה מההפסד בהצבעה. שהיא חשה שהיא רכוש של ביבי. אני מרחמת עליה. איילת את חייבת פסיכולוג דחוף! חכמה, מוצלחת, ממוקדמת מטרה, יפה, אופציה ממשית לסגנות רה”מ, עד שזה מגיע לביבי… אז את הופכת לייצור חסר חוט שדרה, מתרפס, עלוב, מגוחך, אישה מוכה. אם תרצי המלצה לפסיכולוג מעולה, בפרטי”.

בליכוד טענו היום שוב, בהודעה רשמית, כי נפתלי בנט מתכוון להקים ממשלה עם מפלגות השמאל.

”בנט דוהר לממשלת שמאל עם מרצ והעבודה בתמיכת המשותפת”, אמרו בליכוד על ההצבעה בוועדה המסדרת. ”מי שרוצה ממשלת ימין לא מצביע נגד הימין עם גוש השמאל בכנסת כפי שבנט עשה אתמול בלילה, ולא מנהל איתו מו״מ על חלוקת תפקידים לניצן הורוביץ, מירב מיכאלי ואיבתיסאם מראענה”.

הבוקר נפגשו בבלפור ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו”ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ’, כדי לדון בדרכים להקמת ממשלת ימין.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות