יאיר לפיד: לא צריך עוד בחירות, הגוש שלנו יותר גדול מגוש נתניהו

יו"ר יש עתיד בפתח ישיבת סיעתו: "אני מנהל דיאלוג עם כל המערכת הפוליטית שהם פוטנציאל לממשלת אחדות ישראלית ומבינים שצריך להיפרד מנתניהו"
חרדים 10
ז' אייר התשפ"א / 19.04.2021 15:00

יו”ר יש עתיד, יאיר לפיד, תקף בצהריים (שני), בפתח ישיבת סיעתו, את ההצעה לערוך בחירות ישירות לראשות הממשלה – כמוצא מהפלונטר הפוליטי.

“שמעתי אתמול את ההצעה של נתניהו ודרעי ללכת עכשיו לבחירות ישירות לראשות הממשלה. בואו נקרא לזה בשם האמיתי: זה לא בחירות אישיות, זה בחירות חמישיות. במקום ממשלת אחדות ישראלית, עוד בחירות”, אמר לפיד.

יו”ר יש עתיד, מנהיג ‘גוש החרם’, ממשיך במכבסת המילים, ואחרי “גוש השינוי”, הוא מתחיל לדקלם בהצהרותיו – “ממשלת אחדות”.

“לא צריך עוד בחירות. היו בחירות. הן נגמרו בזה שבפעם הרביעית לנתניהו אין ממשלה. אם הוא לא יצליח להרכיב ממשלה, נבקש מהנשיא את המנדט, כדי להקים ממשלת אחדות ישראלית. ממשלת אחדות ישראלית תשים סוף לקטסטרופה הזאת. נעביר הגבלת קדנציות לראש הממשלה. נוודא שאנשים עם כתבי אישום והרשעות פליליות לא ינהלו את המדינה”.

לדבריו, “מדינת ישראל זקוקה לאחדות. זקוקה לממשלה מתפקדת. צריכה לראות שהמנהיגים שלה יודעים לעבוד יחד. בעוד שלושה שבועות יכולה להיות פה ממשלת אחדות ישראלית. זה עדיף בהרבה על בחירות חמישיות”.

לפיד נשאל האם מתנהל משא ומתן בינו לבין נפתלי בנט – והשיב: “יש מו”מ שמתנהל ומדבר עם כולם והמטרה להקים ממשלת אחדות ישראלית. ממשלה מתפקדת. ימין, שמאל ומרכז”.

על פגישת נתניהו -בנט הנערכת היום אמר לפיד: “גוש האחדות יותר גדול מגוש נתניהו. אני מנהל דיאלוג עם כל המערכת הפוליטית שהם פוטנציאל לממשלת אחדות ישראלית ומבינים שצריך להיפרד מנתניהו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות