מאות אלפי שקלים: יהודה משי זהב יקבל מארגון זק”א פיצויי פיטורין

עם פיצוץ הפרשה זומן מייסד ארגון זק"א לשימוע לפני פיטורין הוא ויתר על השימוע ופוטר מתפקידו • פרקליטו: "מרשי מעולם לא הגיש בקשה לקבלת פיצויים, הוא יקבל פיצויים ככל ומגיע לו על פי חוק את מה שנחסכו לו בקופת הפיצויים"
חרדים 10
ז' אייר התשפ"א / 18.04.2021 22:24

יהודה משי זהב, מייסד  זק”א ומי שעמד בראשו עד שנחשפו בתחקיר של עיתון ‘הארץ’ התלונות הרבות נגדו בגין תקיפות ומעשים חמורים – יקבל פיצויי פיטורין בסך מאות אלפי שקלים. כך פורסם הערב (ראשון) ב’כאן חדשות’.

עם פרסום התחקיר נגדו, הודיע משי זהב כי הוא משעה עצמו מתפקיד יו”ר הארגון.

לפני כשבועיים זימן הוועד המנהל של זק”א את משי זהב לשימוע. משי זהב ויתר על השימוע ופוטר.

לפי הדיווח, בהמשך דרש פיצויי פיטורין בסך מאות אלפי שקלים, והנהלת הארגון החליטה להעביר לו את הכספים, למרות שארגונים רבים – כך לפי ‘כאן חדשות’ –  נוהגים לשלול פיצויים במקרים דומים.

מזק”א נמסר בתגובה: יהודה משי זהב השעה את עצמו מכל תפקיד בארגון, מיד עם פרסום העדויות. ב-28 במארס 2021, זימנה אותו הנהלת זק”א לשימוע לבחינת המשך העסקתו של מר יהודה משי זהב בארגון. לאחר שוויתר על זכותו לשימוע, הוחלט על הפסקת העסקתו בארגון, תוך תשלום הסכומים המגיעים לו בשל סיום העסקתו, על פי כל דין.

פרקליטו של משי זהב, עו”ד אפרים דמרי, מסר בתגובה ל’כאן חדשות’: מרשי מעולם לא הגיש בקשה לקבלת פיצויים, הוא יקבל פיצויים ככל ומגיע לו על פי חוק את מה שנחסכו לו בקופת הפיצויים.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יעקלו לו את הפצויים
    19/04/2021 12:00
    יוסי
  1. עד לבירור

  2. לעקל מיד לטובת המתלוננים
    21/04/2021 11:30
    יו
  3. ינעל דינק