המועמדת לשעבר ברשימת השמאל של אהוד ברק – תומכת בנתניהו

מועמדת לשעבר ברשימת השמאל 'המחנה הדמוקרטי', המזוהה עם אהוד ברק, חצתה את הקווים: "התפכחתי, בסקרנותי הבלתי נלאית מצאתי את האמת דווקא אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו, המנהיג בו נאבקתי. גיליתי את הישגיו ואת תפקידו ההיסטורי"
חרדים 10
ו' אייר התשפ"א / 17.04.2021 22:30

סמדר שמואלי, לשעבר מועמדת ברשימת המחנה הדמוקרטי לכנסת, רשימה שהייתה מזוהה עם אהוד ברק, חצתה את הקווים למחנה הימין, לאחר 25 שנים של תמיכה בשמאל, אקטיביזם ברשת והשתתפות בהפגנות נגד בנימין נתניהו.

לפי דיווח בערוץ 7, לקראת הוצאת ספרה ‘המעבר משמאל לימין’, הסבירה שמואלי: “המעבר היה תוצאה של משבר אידיאולוגי. הבנתי שטעיתי בדרך, התפכחתי, הסתכלתי בלבן של העיניים של תרמית פוליטית ובסקרנותי הבלתי נלאית מצאתי את האמת דווקא אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו, המנהיג בו נאבקתי”.

היא הוסיפה: “גיליתי את הישגיו ואת תפקידו ההיסטורי, כשאני האזרחית המודאגת בעצם ניצבת בצד הלא נכון של ההיסטוריה, באשמתה של התקשורת הישראלית הסובלת מהטייה פוליטית חריפה”.

על פי עדותה של שמואלי, המעבר לימין לא היה נטול קשיים.

“רבים מחבריי הקרובים הכריזו עלי חרם וגם אני תפסתי מרחק מתוך חשדנות טבעית וכוונה שהתהליך יהיה עצמאי”, כתבה שמואלי. “בשלב זה כבר הדפתי לחצים בעקביות מתוך החלטה שאיש לא ישחק לי בראש יותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות