שוב ירי בדרום: רקטה נורתה מרצועת עזה ונחתה בשטח פתוח

אזעקת צבע אדום נשמעה אמש במועצה האזורית אשכול, בעקבות שיגור רקטה משטח רצועת עזה • אין נפגעים או נזק • צה"ל הגיב בירי ותקף בין היתר מתקן אימונים של חמאס, עמדת משגרי נ"מ בפיתוח ויעדים נוספים
קובי פינדרוס
ו' אייר התשפ"א / 17.04.2021 21:04

שוב ירי בדרום: אזעקת צבע אדום נשמעה אמש (שישי) במועצה האזורית אשכול, בעקבות שיגור רקטה משטח רצועת עזה.

מדוברות צה”ל אושר כי רקטה נחתה בישראל באזור פתוח. לא דווח על נזק או על נפגעים. בעקבות הירי תקפו במהלך הלילה מטוסי קרב וכלי טיס של צה”ל מטרות של ארגון חמאס ברצועה.

על פי הדיווח הותקפו מתקן אימונים של חמאס, עמדת משגרי נ”מ בפיתוח, מפעל המשמש לייצור בטון לחפירת מנהרות טרור ואחסון אמצעי לחימה ותשתית של מנהרת טרור התקפית שבנה חמאס.

אירוע הירי אמש אינו הראשון בשבוע זה. ביום חמישי האחרון נורתה גם כן רקטה לעבר שדרות אחרי מספר שבועות של שקט. בתגובה לירי הרקטה הזו תקפו מטוסי קרב של חיל האוויר יעדים של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. דובר צה”ל מסר כי היעדים שהותקפו הם אתר לייצור אמצעי לחימה, מנהרת הברחת אמצעי לחימה ועמדה צבאית.

שיגורים אלו מצטרפים למטחים שנורו לעבר ישראל לפני כשלושה שבועות, לעבר שטח פתוח באזור באר שבע במהלך ביקור של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעיר. זאת, לאחר מספר שבועות שבהם לא היו שיגורים מהרצועה לעבר ישראל. כמה שעות לאחר הירי, במהלך נאומו של נתניהו, מטוסי חיל האוויר תקפו מטרות של חמאס ברצועה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות