חבילה יפה לסער: תפקיד מ”מ ראש הממשלה ויו”ר הכנסת עבור אלקין

על רקע ההתנגדות העיקשת של סמוטריץ לממשלה בשיתוף רע"מ קרא ראש הממשלה לגדעון סער 'לשוב הביתה' לליכוד • בין היתר הוצע לו תפקיד מ"מ ראה"מ ותפקיד יו"ר הכנסת לאלקין • על פי הדיווח "נתניהו לא רצה עד כה להציע הצעה כזו נדיבה למי שעזב את הליכוד, אך כעת אין ברירה"
דוד ליבוביץ
ה' אייר התשפ"א / 17.04.2021 20:31

אחרי הקריאה של ראש הממשלה מגיעה הנדוניה: על פי דיווח בחדשות 12, בליכוד מתכוונים להציע לגדעון סער חבילת תפקידים נאה בתמורה לכניסה לממשלה.

בין שאר התפקידים מוצע תפקיד ממלא מקום ראש הממשלה, תפקיד יושב הראש הכנסת לחבר מפלגתו זאב אלקין ותפקידי שרים נוספים.

“נתניהו לא רצה עד כה להציע הצעה כזו נדיבה למי שעזב את הליכוד וקרא תיגר נגדו מחשש שבכירי ליכוד ינהגו כמו סער, יפרשו מהמפלגה כמוהו – ויסחטו את נתניהו. אך כעת נראה שאין לו ברירה וזו הדרך שאליה הוא מתכוון לפנות בזמן הקרוב”, נאמר בדיווח.

ביום שישי הכריז נתניהו באירוע של הליכוד ברמת גן: “אני קורא כאן לגדעון סער, הליכוד זה הבית שלך. גדלת בבית הזה. אתה תתקבל כאן בזרועות פתוחות!”, הוסיף נתניהו, “זה לא הזמן להקים ממשלת שמאל. בוא תצטרף אלינו ונקים יחד ממשלת ימין יציבה כדי להבטיח יחד את עתידנו בארצנו. כולנו מאמינים בזה ונעשה את זה יחד – ואת יום העצמאות הבא נחגוג בממשלת ימין יציבה”.

ח”כ דוד ביטן הוסיף: “אני מצטרף לקריאתו של ראש הממשלה ולקריאה של ראשי ערים, סגנים וממלאי מקום ויושבי ראש סניפי הליכוד. אני קורא לך חזור הביתה לליכוד, כמו שראש הממשלה אמר, נקבל אותך בזרועות פתוחות אתה חלק מאיתנו, יש כאן הזדמנות אמיתית לממשלת ימין יציבה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות