“הכה בחרדים וקבל מחיאות כפיים”: שר האוצר נגד העיתונאי שהסית

העיתונאי גד ליאור תקף את שר האוצר ואת החרדים בגלל התקציב לישיבות • השר ישראל כ"ץ לא שתק לו: "הכה בחרדים ובתלמידי הישיבות ותקבל מחיאות כפיים מכל המחנה האנטי ממשלתי"
חרדים 10
ד' אייר התשפ"א / 16.04.2021 15:36

שר האוצר ישראל כץ מגנה את מאמרו של העיתונאי גד ליאור באתר Ynet – וגונן על החרדים.

גד ליאור כתב: “יושבת לה חבורת פוליטיקאים ביומו של ערב יום הזיכרון בלשכתו של שר האוצר, בדחיפות רבה. לא, הם לא דנים בתוספת מיידית של תקציבים לטיפול בהלומי קרב. זה לא יוסיף להם מנדטים בבחירות החמישיות. הם דנים בעניין חשוב ביותר ביום העצוב הזה – תוספת של מיליונים לישיבות”.

שר האוצר הגיב לו: “מצער אותי לראות איך עיתונאי מנוסה ומקצועי ככתב ידיעות אחרונות גד ליאור נגרר לדמגוגיה זולה ומופרכת בתארו ישיבה שקיימתי ‘ביומו של ערב יום הזיכרון’ כלשונו, בנושא התקציבים המיועדים לבני הישיבות, ולא בתקציב להלומי הקרב – נושא חשוב ביותר, שהוא בכלל תחת אחריות מלאה של שר הבטחון ומשרד הבטחון ולא של משרד האוצר, או לרווחה, לבריאות, לחינוך – תחומים שאני עוסק בהם ללא הרף”.

כץ הוסיף: “לו היה טורח לבדוק, היה מגלה שבאותו היום ויום קודם לכן, קיימתי ישיבות עבודה גם עם שרי כחול לבן פנינה תמנו שאטה וחילי טרופר לבקשתם, להסדרת העלאת 500 מקהילת בני המנשה מהודו לישראל, והסדרת מופעים מסובסדים במסגרת הרשויות המקומיות לטובת אומנים נפגעי הקורונה – ולמרות המתח הפוליטי בין המפלגות, קיבלתי את ההחלטות המתאימות לטובת הנושא, בלי שום שיקולים פוליטיים, אלא מתוך ראייה ואחריות ממלכתית, וכמובן שלעיתוי הישיבות לא היה כל קשר”.

שר האוצר הזכיר: “הכה ביהודים והצל את המולדת, הייתה הסיסמה האנטישמית של הפרוגרמיסטים ברוסיה הצארית. הכה בחרדים ובתלמידי הישיבות ותקבל מחיאות כפיים מכל המחנה האנטי ממשלתי, מסית גד ליאור במאמרו, וחבל שכך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות