זה התנאי החדש שסמוטריץ’ השחיל היום לתוך ההסכמים הקואליציוניים

יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', הכריז כי חזרה ליישוב שא-נור וליישובי צפון השומרון שהוחרבו בהתנתקות - תהיה תנאי בהסכמים הקואליציוניים • על ממשלה בתמיכת רע"מ: "חד משמעית - לא בהימנעות, לא בלא להיות במליאה, לא מבחוץ או מבפנים"
אריה ריבקינד
ג' אייר התשפ"א / 15.04.2021 19:31

יו”ר מפלגת הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ’ התייחס אחר הצהריים (חמישי), במהלך דברים שנשא ביישוב שא-נור למשא ומתן הקואליציוני ולדרישה לחזור ליישובי צפון השומרון, מהם גורשו המתיישבים במהלך ההתנתקות.

סמוטריץ’ הודיע כי יציב תנאי בהסכמים הקואליציוניים: “בהסכמים הקואליציוניים של הממשלה הזו יהיה סעיף שממשלת ישראל תאשר להוציא היתרי בניה ותתקצב מחדש את הקמתו של הישוב שא-נור. זו תהיה סנונית ראשונה לתיקון העוולות ולהמשך הפיתוח והבניין של ארץ ישראל האהובה”.

סמוטריץ התייחס גם ללחצים המופעלים עליו להיכנס לממשלה בתמיכה מבחוץ של רע”מ, על מנת שלא להעביר את השלטון לידי ‘גוש החרם’: “צריך לומר את זה חד משמעית – לא בהימנעות, לא בלא להיות במליאה, לא מבחוץ או מבפנים, אני מודיע כאן במקום הזה בשא-נור – אנחנו נתנגד לכל מי שיחשוב שהוא מקים ממשלה שתהפוך את מדינת ישראל לתלויה באויבים ותומכי טרור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות