מזעזע: קיצוניים שרפו זרים ודגלים שהונחו על קברי חללי צה”ל

המשטרה פתחה הבוקר בחקירה בניסיון לאתר את הקיצונים שלקחו את הזרים והדגלים מאחד מבתי העלמין בירושלים, העבירו אותם למאה שערים - ושם שרפו אותם ותיעדו את השריפה • נתניהו: "מעשה מזעזע של חילול כבוד הנופלים" • הרמטכ"ל: "התנהגות בזויה" • צפו במעשה המחפיר
חיים טוויל
ג' אייר התשפ"א / 15.04.2021 12:15

קבוצת קיצוניים הגיעה ביום הזיכרון לחללי צה”ל אל הר המנוחות בירושלים במטרה לחולל פרובוקציה שפלה: הם הוציאו במהלך הלילה זרים ודגלים שהונחו על קברי חיילים –  והציתו אותם.

ממידע שהגיע אל המשטרה עולה החשד, כי הצעירים הקיצונים הוציאו זרים ודגלים מהחלקה הצבאית והעבירו אותם לשכונת מאה שערים, שם הציתו אותם ואף תיעדו את המעשה בסרטונים.

בשלב זה חוקרי משטרת ירושלים מתמקדים באיסוף מידע מודיעיני בניסיון לאתר ולהגיע אל המבצעים.

הבוקר (חמישי) המשטרה הודיעה על פתיחת החקירה.

מהמשטרה נמסר: “משטרת ישראל פתחה בחקירה הבוקר בעקבות סרטון בו ניתן לראות שריפת דגלונים וזרים. חוקרי המשטרה עושים מאמצים גלויים וסמויים על מנת להגיע אל החשודים במעשה”.

הרמטכ”ל אביב כוכבי התייחס לשריפת הדגלים והזרים שהונחו לזכרם של חללי צה״ל, ואמר כי מדובר באירוע חמור ומביש, המבטא פגיעה במגיני המדינה ובערכיה.

”צה״ל מחזק את המשפחות השכולות ומוקיע התנהגות בזויה ומקוממת זו וסמוך ובטוח כי משטרת ישראל תמצה את הדין עם מבצעי המעשה הנפשע”, אמר כוכבי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב על שריפת הזרים והדגלים: “נעשה מעשה מזעזע של חילול כבוד הנופלים שבזכותם כולנו חיים כאן. אני מגנה בתוקף את המעשה הברברי ואני מצפה מהגורמים המוסמכים למצות את הדין עם האחראים במהירות האפשרית”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות