הרב שבתו נרצחה: ‘לכבוד לומדי התורה ולכבוד ריבונו של עולם’ I צפו

הרב איתן שנרב אביה של רנה שנרב הי"ד השיא משואה בהר הרצל ובחר להקדיש אותה למתנדבים גומלי החסדים הרבים, ללומדי התורה ולריבונו של עולם • הרב הוסיף: "ה' נתן וה' לקח והכל לכבודו יתברך" • צפו במשא
דוד ליבוביץ
ג' אייר התשפ"א / 14.04.2021 21:50

הרב איתן שנרב, אביה של רנה שנרב הי”ד, השיא משואה הערב (רביעי) בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל – והקדיש אותה “לכבוד לומדי התורה ולכבוד ריבונו של עולם”.

הרב שנרב הזכיר את רנה שנרצחה ואת 11 ילדיו, ודיבר על רוח ההתנדבות של המתנדבים הישראלים בעמותה שהקים.

“אני, איתן שנרב, בן אברהם זכרונו לברכה וחנה תבדל לחיים ארוכים וטובים, אביה של רינה ה’ יקום דמה, ועוד 11 ילדים מתוקים. משיא משואה זו לכבוד השכנים שלי, תושבי לוד האהובים, וכל המתנדבים והמתנדבות הנפלאים בכל רחבי הארץ, שמעניקים מעצמנו למען אחרים, ומקבלים מהנתינה לא פחות ממה שהם נותנים”, אמר שנרב.

”לכבוד כל מי שבוחרים מתוך הקושי להוסיף בעולם הזה אור ויודעים שכולנו נזקקים למשהו ולכולנו יש משהו לתת. לכבוד החיים הנפלאים שזכינו לקבל והמשימה הפשוטה האחת: לעשות טוב. לכבוד לומדי התורה ולכבוד ריבונו של עולם, שהוא נתן והוא לקח והכל לכבודו יתברך. לכבוד רינה שלנו, ולתפארת מדינת ישראל”.

שנרב, בן 48, נמנה עם מייסדיה של עמותת גמילות החסדים “חסד בלוד” שהוקמה על ידי חברי הגרעין התורני בעיר לוד. מזה עשרים השנים האחרונות פעילה העמותה בסיוע לאנשים במצוקה ובחלוקת מזון לנזקקים.

במהלך השנתיים האחרונות הצטרפו לפעילות העמותה מאות מתנדבים חדשים ופעילותה הורחבה והפכה לכלל ארצית. במקביל, שונה שם העמותה ל”קול רנה” לזכרה של בתו של הרב שנרב- רנה שנרב ז”ל שנרצחה בפיגוע במעיין “עין דני”, הסמוך ליישוב דולב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות