המדליק בן ה-102: “אין דתיים, אין חילונים, ועמך כולם צדיקים” • צפו

המורי בן ה-102 הרב יעיש גיאת ריגש את הקהל כשדיבר על האחדות בעם, ונשא תפילה לה': "הקב"ה יתן לי דעת בינה והשכל, ויקבל את תפילותי לרפואת כל חולי עם ישראל. והבוטח בה' חסד יסובבנו"
דוד ליבוביץ
ג' אייר התשפ"א / 14.04.2021 21:15

מורי יעיש גיאת בן ה-102 השיא משואה הערב (רביעי) בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל – וריגש את הקהל.

“אני, יעיש בן שמעה והרב ישראל גיאת זכרם לברכה. משיא משואה זו לכבוד היהודים שעלו ארצה מתוך ציונות, מתוך אמונה בקדוש ברוך הוא ובמצוות יישוב הארץ.

לכבוד אחיי ואחיותיי, יהדות תימן המפוארת, שזכתה לבנות את ארצנו הקדושה בצניעות וענווה. לכבוד האחדות בין כל גווני העם. אין דתיים, אין חילונים, ועמך כולם צדיקים. הקדוש ברוך הוא יתן לי דעת בינה והשכל ויקבל את תפילותיי לרפואת כל חולי עם ישראל, והבוטח בה’ חסד יסובבנו. ולתפארת מדינת ישראל”.

הרב גיאת בן ה-102 הוא ‘מורי’ (מלמד) ובעל חנות תבלינים מאשקלון, הרוקח בחנותו תרופות טבעיות, על פי שיטת הרמב”ם וידע שצבר והועבר אליו מדור לדור.

הרב גיאת בקיא בצמחי מרפא ומדריך בהתנדבות אנשים רבים הפונים אליו לייעוץ ולברכה. הוא גם סופר סת”ם, שכתב במשך שנים ארוכות ספרי תורה בהתנדבות, אשר נתרמו לבתי כנסת שונים ברחבי הארץ.

גם בתקופת הקורונה המשיך הרב בפעילותו וקיבל אנשים שהזדקקו לעצתו בביתו, תוך הקפדה של שמירת המסורת הייחודית של יוצאי תימן ומתן סיוע רוחני.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות