הרב אליעזר ברלנד הועבר מכלא ‘ניצן’ למעצר במיקום סודי חדש

מאז יום רביעי האחרון שהה מנהיג 'שובו בנים' בכלא ניצן שברמלה, מאחר שאחייניתו ובעלה, שאירחו אותו במעצר בית בזכרון יעקב בחודשיים האחרונים - סירבו לקבל אותו שוב לביתם היום, לאחר שאושרה לו חלופת מעצר, והוסדרו כל אמצעי הביטחון הנדרשים - הוא הועבר למיקום החדש
חיים טוויל
ל' ניסן התשפ"א / 11.04.2021 23:56

הרב אליעזר ברלנד, מנהיג קהילת ‘שובו בנים’, הועבר הערב (ראשון) למעצר בית תחת תנאים מגבילים ואיזוק אלקטרוני – בבית סודי במרכז הארץ, כפי שהורה בית המשפט.

זאת לאחר שמאז יום רביעי האחרון שהה הרב ברלנד בכלא ניצן שברמלה, מאחר שטרם אושרה לו חלופת מעצר, עד שאושר והוסדר המיקום החדש.

מנהיג ‘שובו בנים’ הובא ביום רביעי האחרון לכלא ניצן, שם הוא נכלא ואושפז במרכז הרפואי של שב”ס.

זאת, לאחר שאחייניתו ובעלה, שאירחו אותו במעצר בית בזכרון יעקב בחודשיים האחרונים, סירבו לקבל אותו שוב לביתם – מאחר שמקום המעצר נחשף, ואנשיו שהתנחלו במקום הפרו את סדר יומם של השכנים.

חשיפת המיקום גם הייתה בניגוד לתנאים שהציב בית המשפט, שקבע כי מיקום המעצר יישמר בסודיות מפני אנשי הקהילה.

עורך הדין עמית חדד, פרקליטו של הרב ברלנד, ניהל בימים האחרונים משא ומתן עם הפרקליטות לגבי מקום מעצר חלופי, וביום רביעי הודיע לבית המשפט כי הגיע להסכמות עם הפרקליטות על מקום חלופי אחר.  המיקום החדש קיבל את אישור בית המשפט, והיום, כאמור, לאחר שהוסדרו כל אמצעי הבטחון הנדרשים, הוא הועבר.

הרב ברלנד הועבר ביום רביעי למעצר בכלא ניצן ברמלה, לאחר ששוחרר מבית החולים ‘הלל יפה’, שם אושפז ביום שני – לאחר שנטען כי נפל ונחבל בבית אחייניתו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ״מקום מעצר חלופי? למה?
    17/04/2021 21:56
    גיורא
  1. ״משא ומתן עם הפרקליטות לגבי מקום מעצר חלופי, וביום רביעי הודיע לבית המשפט כי הגיע להסכמות עם הפרקליטות על מקום חלופי אחר. ״ למה?! האיש פושע מועד ומוכיח את זה כל פעם מחדש – הפרקליטות פסיכית!!