האב שדקר למוות את בנו בן ה-14 בקרית גת הואשם ברצח

פרקליטות מחוז דרום הגישה אישום נגד האב מקריית גת בגין רצח בנסיבות מחמירות של בנו בן ה-14 • פרקליטי האב: "בטוחים שכאשר תתקבל חוות הדעת הסופית - כתב האישום של המטפל יתוקן באופן שיקשור את המטפל לרצח ויכלול גם עבירה של גרימת חבלה נפשית חמורה לאב"
חיים טוויל
כ"ט ניסן התשפ"א / 11.04.2021 15:06

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב קריית גת בגין רצח בנסיבות מחמירות.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי האישומים, האב רצח את בנו בן ה-14 בתחילת החודש בדקירות סכין לעיני בני משפחה קטינים. לאחר המעשה האב נמלט מהזירה, ואותר על ידי כוחות משטרה בחורשה סמוכה.

עו”ד יהודה פריד וטל גבאי, המייצגים את האב: “אנו מחכים לחוות דעתו הסופית של הפסיכאטר המחוזי אשר להערכתנו תקבע בהמשך לחוות דעת הביניים כי גם בעת ביצוע העבירה האב היה שרוי במצב פסיכוטי, ומשכך הוא אינו אחראי למעשיו ובכך ההליך המשפטי יבוא לידי סיום.

“ברור כי הרצח קשור באחריותו המלאה של המטפל, אשר נתן לאב את הסמים במסווה של תרופה טבעית. הפסיכיאטר המחוזי קבע כבר בשלב הביניים כי יש קשר סיבתי בין אותם הסמים שהוא קיבל לבין האירוע הפסיכוטי שהוביל לרצח. לכן, אנו בטוחים שכאשר תתקבל חוות הדעת הסופית – כתב האישום של המטפל יתוקן באופן שיקשור את המטפל לרצח ויכלול גם עבירה של גרימת חבלה נפשית חמורה לאב”.

לאחר הרצח החלו חוקרי המשטרה לאסוף ראיות וממצאים נגד ‘המטפל האלטרנטיבי’, תושב גוש עציון בן 38, תוך גביית עדויות מאנשים נוספים, בהם טיפל לכאורה האיש, וחשפו את דפוס פעולתו, לפיו היה נוהג להשאיר את הסמים המסוכנים, מסוג MDMA, על שולחן בו התקיימו המפגשים – אז המטופלים היו צורכים אותם תוך שהם שמשלמים ל”מטפל” אלפי שקלים בתמורה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות