פרוש: ‘ממשלה עם רע”ם – טעות חמורה, נישאר עם הלשון בחוץ’

לא רק בצלאל סמוטריץ': סגן השר מאיר פרוש מביע התנגדות להקמת ממשלה בהימנעות מפלגת רע"ם - "ממשלה כזו בנויה כדי להיכשל, מותר לומר זאת מראש מאשר להיכנס להרפתקה הזאת" • ליצמן מייצג גם אותך? "מתאר לעצמי שנתניהו עוד יפנה אלי, הוא הרי רוצה תמיכה של כולם"
אריה ריבקינד
כ"ט ניסן התשפ"א / 11.04.2021 11:05

סגן השר מאיר פרוש הבהיר הבוקר (ראשון), בראיון שהעניק לתוכנית ‘שמונה אפס אפס’ בהגשת יקי אדמקר וישי לפידות ברדיו ‘קול ברמה’, כי הוא מתנגד להקמת ממשלה שתישען על הימנעות רע”ם.

“מי שחושב שיכול להקים ממשלה כשהוא נשען על רע”ם – טועה טעות חמורה”, טען סגן השר פרוש בתגובה למאמצי מקורבים לנתניהו “להכשיר” הקמת ממשלה שכזו.

לדבריו, “אנחנו חיים במזרח תיכון כל כך נפיץ, כל כך בעייתי. הסכמי השלום שעשו עם ירדן ומצרים, אין שם פעילות עוינת אבל אתה אף פעם לא יכול לקבל תמיכה או גיבוי מאותן מדינות כשישראל צריכה לפעול ביד תקיפה נגד טרור, הם מפחדים לגנות את אחיהם הערבים”.

הוא הוסיף: “אי אפשר כשאנחנו מוקפים בעשרות מיליוני ערבים, ובהם גם תומכי טרור, שנשען על ממשלה כזאת”.

לדבריו, “ממשלה כזאת היא מלכתחילה בנויה כדי להיכשל. מותר לומר זאת מראש מאשר להיכנס להרפתקה הזאת, ומאשר להישאר עם הלשון בחוץ”.

סגן השר נשאל: כשהשר ליצמן מדבר עם ראש הממשלה, הוא גם מייצג אותך בשיחות האלה? – ופרוש ענה: “אני מתאר לעצמי שראש הממשלה עוד יפנה אלי, הוא הרי רוצה תמיכה של כולם” .

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עוד סיבה מדוע לא להצביע ג'
    11/04/2021 12:30
    ג'פרי
  1. ציוני מנוול תחליף ת’כיפה הצבעת ג’ קיבלתו ציונות דתית