אוטובוס אגד הותקף בעיסאוויה: “היום בו נהג ירצח קרוב מתמיד”

אוטובוס אגד שנכנס בטעות לשכונת עיסאוויה במזרח ירושלים הותקף ובקבוקי תבערה הושלכו לעברו • ח"כ בן גביר: "לאט לאט אבל בטוח אנחנו מאבדים את השליטה בירושלים" • ארגון נהגי האוטובוסים: "היום בו נהג אוטובוס ירצח קרוב מתמיד"
קובי פינדרוס
כ"ט ניסן התשפ"א / 10.04.2021 23:05

אוטובוס אגד הותקף הערב (מוצאי שבת) לאחר שנכנס בטעות לשכונת עיסאוויה במזרח ירושלים.

מכיבוי אש נמסר כי שני צוותים יצאו לזירת האירוע אולם בהוראת המשטרה נדרשו להמתין מחוץ לשכונה עד להגעת ליווי של כוח משטרתי נוסף.

מבירור ראשוני עולה שנהג של חברת אגד טעה בדרך ונכנס לשכונת עיסאוויה. הוא הותקף על ידי תושבים מקומיים ונאלץ לנטוש את הרכב. נזק רב נגרם לאוטובוס מאבנים ומבקבוק תבערה, מה שגרם למעט בערה בתא הנוסעים, האש כובתה בטרם הגיעו הכוחות למקום.

ח”כ איתמר בן גביר הגיב לאירוע ואמר: “לאט לאט אבל בטוח אנחנו מאבדים את השליטה בירושלים. לא יתכן שבירושלים בירת ישראל אובדן המשילות יגיע למצב כה חמור של תקיפת נהג אוטובוס בבקבוקי תבערה ובאבנים. אני קורא למשטרת ישראל לשים את ידה על הפורעים ולהשיב את המשילות בשכונות ירושלים”.

ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית מסר בעקבות הצתת האוטבוס בשכונת עיסאוויה בירושלים כי: “הגיע הזמן שכל המחוקקים יבינו שאוטובוס מצטייר בעייני אזרחים ומחבלים כסמל שלטוני מובהק ובשל כך הם מעוניינים לפגוע בו.

“רק הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים. היום בו נהג אוטובוס ירצח קרוב מתמיד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות