פרסום מאמרי קידום עם חברת Buypost: למה זה כדאי מאוד

גם אם בניתם אתר, שילמתם עבור קידום ממומן ויש לכם ערוץ יוטיוב משלכם, חשוב לקדם את העסק באמצעות פרסום מאמרי קידום • הנה כל הסיבות מדוע
תוכן שיווקי
א' אייר התשפ"א / 13.04.2021 03:21

לא קל להיות בעל עסק במאה ה-21. בעידן הטכנולוגי שבו כולם מחפשים שירותים ומוצרים בעיקר דרך האינטרנט, המשימה לבלוט בנוף הדיגיטלי ולנצח את המתחרים הופכת לבלתי אפשרית כמעט.

לפיכך, כל מי שרוצה להופיע ראשון בין דפי האינטרנט צריך לבחון מגוון רחב של אפשרויות קידום, וביניהן פרסום מאמרי קידום עם חברת Buypost, חברה שיש לה ניסיון עשיר בתחום הקידום והשיווק הדיגיטלי.

מדוע כדאי לכם לפרסם את העסק בעזרת מאמרי קידום?

גם אם בניתם אתר, שילמתם עבור קידום ממומן ויש לכם ערוץ יוטיוב משלכם, חשוב לקדם את העסק באמצעות פרסום מאמרי קידום, וזאת מכמה סיבות:

1. להגדיל את החשיפה באתרים איכותיים.

אחת המטרות של פרסום מאמרים היא הגדלת החשיפה ותקיעת יתד באתרים מובילים כמו אתרי חדשות ומגזינים. לאתרים אלה נכנסים בדרך כלל גולשים רציניים שבאים לצרוך מידע חיוני. מסיבה זו, מאמרי הקידום צריכים להיות ענייניים וכתובים היטב. לא אחת בוחרים בעלי העסק לערוך ראיון אישי במטרה לגרום לגולש להכיר את העסק שלהם מקרוב.

2. מוציאים קישורים איכותיים.

מטרה נוספת של פרסום מאמרי קידום היא השגת קישורים חיצוניים איכותיים. קישורים פנימיים וחיצוניים משפיעים רבות על קידום האתר. אך בעוד הקישורים הפנימיים נמצאים בשליטתו של מנהל האתר, הרי שהקישורים החיצוניים תלויים רבות בשיתוף פעולה מצד אתרים אחרים. פרסום מאמרים באתרים טובים שיש להם דירוג גבוה אצל גוגל, יביא דירוג טוב גם לאתר שלכם.

3. לקחת את המאמר לכל כיוון שרק תרצו.

היופי במאמרי קידום הוא שאין באמת הגבלה למספר המאמרים שאתם יכולים לכתוב. לדוגמה, אם בחרתם להעלות שני מאמרים בשבוע, תוכלו לקחת את נושא הכתיבה בכל פעם לכיוון אחר. לצורך העניין, אם אתם מעניקים שירות עורך דין פלילי בחיפה, ניתן להתמקד במאמר אחד בנושא חיפוש עורך דין טוב בחיפה, ובמאמר אחר להתייחס לעבודתו של עורך דין פלילי בפועל.

עם Buypost מגיעים הכי רחוק שאפשר

רגע אחד, אתם אומרים לעצמכם כשאתם קוראים את הכתבה על מאמרי הפרסום, אבל מה אם אנחנו לא כל כך חזקים בכל הנושא של כתיבת מאמרים או קידומם ברשת? כלומר, אנו מבינים היטב כיצד העניינים מתנהלים בעסק שלנו, אבל ענייני הכתיבה והשיווק הם לא מבין כישרונותינו.

ובכן, אתם צודקים. התפקיד שלכם הוא לקדם את העסק ולקבל לקוחות. חשוב להבין שהשיווק הדיגיטלי הוא תחום רחב מאוד ולוקח זמן ללמוד אותו לעומק. וכאן חברת Buypost נכנסת לתמונה.

חברת Buypost מתמחה בפרסום מאמרים ובשיווק עסקים, ויש לה ניסיון של מעל ל-5 שנים בתחום. החברה מעסיקה כותבי תוכן מקצועיים האחראיים על הכתיבה של מאמרי הקידום, וכן שומרת על קשר עם אתרים מובילים שכדאי לפרסם בהם לצורך ביצוע קידום דיגיטלי אופטימלי.

פרסום מאמרים עם חברת Buypost הוא פשוט, אפקטיבי ומהיר. בשלב הראשון יוצרים קשר עם החברה דרך מילוי פרטים באתר או שיחה טלפונית.

לאחר מכן, מקבלים הצעת מחיר הכוללת את רשימת האתרים שעמה עובדת החברה. בשלב הבא בוחרים את האתרים שבהם אתם מעוניינים להופיע ומעדכנים את נציגי החברה.

לאחר העדכון, ניתן לשלוח מאמר לפרסום או להיעזר בכותבי התוכן של Buypost לצורך כתיבת מאמרים. הפוסט עולה לאוויר בתוך 48 שעות ממועד שליחתו, ולפעמים אפילו לפני כן. בנוסף לכך, הפוסט נשאר באתר המוביל במשך שנה אחת לפחות.

אז אם אתם לא רוצים להישאר מאחור ולגייס אליכם כמה שיותר לקוחות רציניים ואיכותיים, הירשמו לשירות וראו אילו פלאים יכולים לעשות מאמרי קידום באתרים מובילים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות