השכרת רכב ליום אחד – השוואת מחירים: מה עוד כדאי לבדוק

מחיר השכרת הרכב תלוי בכמה פרמטרים • כדאי לבחון את כל המאפיינים לפני שבאים לחתום על חוזה השכרת רכב • אבל מה עוד כדאי לבדוק כאשר באים לשכור רכב?
תוכן שיווקי
כ"ז ניסן התשפ"א / 08.04.2021 22:42

השכרת רכב ליום אחד היא שירות נפוץ בישראל ובעולם. לא לכל אחד מאתנו יש רכב זמין במידת הצורך, ולפעמים הרכב נמצא במוסך ועובר תיקונים נרחבים. אך מה לעשות שדווקא כשאין לנו רכב, ישנם ימים שבהם אנו זקוקים לו יותר מכל. אולי כדי להסיע חבר טוב ביום חתונתו, לצאת לטיול או לשכור רכב כדי לעשות כמה סידורים נקודתיים באזור.

כך או כך, בהשכרת רכב ליום אחד – השוואת מחירים היא הפעולה הראשונה שאנחנו צריכים לעשות כאשר באים לשכור רכב.

מה יותר משתלם לי?

כולנו רוצים להרגיש בטוחים כאשר אנחנו שוכרים רכב מחברה. לפיכך, בהשכרת רכב ליום אחד השוואת מחירים חיונית כל כך. חשוב לבדוק את ממוצע המחירים בשוק הרכבים, לשאול אנשים שכבר השתמשו בשירות ולחפש חברות המציעות מחירון רכבים מדויק.

באופן כללי, מחיר השכרת הרכב תלוי בכמה פרמטרים כמו סוג הרכב שבו אתם מעוניינים, כמה קילומטראז’ תעברו ביום או המטרה שלשמה אתם באים להשתמש ברכב. כדאי לבחון את כל המאפיינים לפני שבאים לחתום על חוזה השכרת רכב.

מה עוד כדאי לבדוק כאשר באים לשכור רכב?

השכרת רכב מחברה צריכה להיעשות בצורה מבוקרת. היות שלא מדובר ברכב הפרטי שלכם, יש לבחון את ההצעה מקרוב. כך שאם אתם מעוניינים בשירותי השכרת רכב ליום אחד, אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון:

1. כיצד מחושב תעריך ההשכרה?

כל חברה מחשבת את התעריף אחרת. יש חברות המחשיבות יום אחד של השכרת רכב מהבוקר עד הערב ואחרות מחשבות את היום מהערב עד הבוקר שלמחרת. כדי להימנע מהפתעות במחיר, חשוב לברר את הפרט הזה היטב.

2. היכן ממוקמת הסוכנות?

על מנת לחסוך בכסף בעת השכרת הרכב, מומלץ לבחור בסוכנות קרובה אליכם. גם אם הסוכנות הרחוקה מומלצת יותר, זיכרו שייקח לכם יותר זמן להגיע אליה וזמן שווה כסף. מצד שני, לא כדאי לחתום על חוזה שכירות עם הסוכנות הראשונה שבה אתם נתקלים, אלא לבחון אותה ולראות מה היא מציעה.

3. מהי צריכת הדלק של הרכב שלכם?

בעת השכרת הרכב ליום אחד אתם אלה שעומדים לשלם על הדלק לכל כיוון. לפיכך כדאי לבדוק מהי צריכת הדלק הממוצעת של הרכב. ישנם רכבים שצורכים יותר דלק, ואחרים פחות. מסיבה זו מומלץ לעשות קצת שיעורי בית ובירורים על סוגי הרכבים לפני שפונים לסוכנות לצורך השכרה.

4. מהו סוג הרכב שאותו אתם מחפשים?

לפני ששוכרים רכב ליום אחד, חשוב להגדיר את המטרה. האם אתם זקוקים לרכב לצורך טיול משפחתי בחיק הטבע? אם כן, סביר להניח שרכב משפחתי יתאים לכם יותר. האם אתם רק רוצים לעשות כמה סידורים באזור? אם זה המצב, רכב מיני יכול לעזור לכם. ואם אתם רוצים להעביר כמה חפצים ממקום למקום, אולי כדאי לשקול לשכור רכב מסחרי קטן.

5. מה מכסה הביטוח?

כל רכב חייב בביטוח, גם אם אתם שוכרים אותו ליום אחד. חשוב לקרוא היטב את פוליסת הביטוח ולבחון מה היא מציעה.

אם נסכם, אלה רק כמה מבין הקריטריונים המשמעותיים ביותר שיש להביא בחשבון כאשר שוכרים רכב. קריטריון חשוב נוסף הוא עניין הנוחות. לפני שאתם נותנים את אישורכם לחברה ומתחילים לנסוע, קחו את הזמן כדי לבחון את הרכב: האם אתם מבינים היכן נמצא כל דבר ברכב ויודעים איך להפעיל אותו? האם אתם מרגישים בו בנוח? האם הרכב אינו גבוהה מדיי או נמוך מדיי בשבילכם?

זהו, רק כאשר בחנתם את הרכב, את כל הסעיפים של החוזה והמחיר נראה לכם משתלם, תוכלו להתחיל בנסיעה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות