גולן: אצא מהמליאה כשהציונות הדתית ידברו • ינקלביץ: מחליא

איש השמאל הקיצוני יחרים את מפלגת נציגי "מפלגת הגזענות והחשיכה" והצהיר: "מול הרשע אסור לשתוק" • השרה ינקלביץ: "עצוב לראות איך סגן הרמטכ"ל לשעבר מסיר מעצמו את שאריות הממלכתית שעוד נותרו לו"
חרדים 10
כ"ז ניסן התשפ"א / 08.04.2021 21:56

איש השמאל הקיצוני,  ח״כ יאיר גולן ממרצ, הכריז כי הוא מתכוון לצאת ממליאת הכנסת בכל פעם שנציגי מפלגת הציונות הדתית יעלו לנאום.

סגן הרמטכ”ל לשעבר אמר: “מול הרשע אסור לשתוק. זה הלקח שלי מיום השואה. בכל פעם שנציגי מפלגת הגזענות והחשיכה ‘הציונות הדתית’ יעלו לדבר בכנסת, אצא מהמליאה”.

הוא הוסיף: ”לא יתכן, שאנו, שסבלנו מרדיפות לאורך מאות שנים, נרדוף אחרים. ‘אור לגויים וחברת מופת’ – זה לא יקרה כל עוד סמוטריץ ובן-גביר מצויים בחיים הציבוריים שלנו”.

שרת התפוצות עומר ינקלביץ׳ תקפה את גולן: ”במקום להתנצל על השוואתו הנואלת, מזהה התהליכים ממשיך לבזות את יום השואה באמירות מחליאות. עצוב לראות איך סגן הרמטכ”ל לשעבר מסיר מעצמו את שאריות הממלכתית שעוד נותרו לו”.

הפרשן הפוליטי של גלי צה”ל, יעקב ברדוגו, הגיב: ”יאיר גולן לא מפסיק להתעלות על עצמו. שוחר הדמוקרטיה ונושא הדגל השחור מצייץ את הלקח שלו מיום השואה – ‘בכל פעם שנציגי מפלגת הציונות הדתית יעלו לדבר בכנסת, אצא מהמליאה’. מדהים עד כמה השנאה דרדרה את מי שהיה סגן הרמטכ״ל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות