אורח תקף את ח”כ אבי מעוז: “חבל שההורים שלך לא נשרפו שם”

אחד מאורחי טקס "לכל איש יש שם" בכנסת ניגש לח"כ מעוז וקרא לעברו: "אתה לא מתבייש להשתתף בטקס כזה לזכר אלו שנשרפו בשואה? חבל שאתה חי • ח״כ אחמד טיבי יצא מהאולם מהפגנתיות בעת שח"כ איתמר בן גביר נקרא אל הבמה כדי להקריא שמות של נספים
אריה ריבקינד
כ"ו ניסן התשפ"א / 08.04.2021 13:57

אירוע מזעזע בכנסת: בטקס יום השואה ‘לכל איש יש שם’, אשר התקיים בצהרים (חמישי) בכנסת, תקף אחד מאורחי הטקס את ח”כ אבי מעוז ממפלגת ‘נעם’.

אחד מאורחי הטקס, תקף באופן מילולי את ח”כ אבי מעוז יו”ר מפלגת נעם.

התוקף ניגש לח”כ מעוז עם תחילת הטקס, קילל את הח”כ ובין השאר אמר לו: “אתה לא מתבייש להשתתף בטקס כזה לזכר אלו שנשרפו בשואה? חבל שאתה חי, ושההורים שלך לא נשרפו שם”.

מעוז קרא למשמר הכנסת אשר הרחיקו את התוקף.

תלונה הוגשה לקצין הכנסת.

ח”כ מעוז, בן לניצולי שואה, נשא דברים בטקס.

גם ח”כ איתמר בן גביר נתקל במחאה בטקס כאשר ח״כ אחמד טיבי יצא מהאולם מהפגנתיות בעת שבן גביר נקרא לבמה להקריא שמות של נספים.

בן גביר צייץ: “תוך כדי שהקראתי את שמות נספי עיראק בשואה האיומה ח”כ אחמד טיבי בחר לצאת מהטקס בהפגנתיות. אחמד טיבי לא ניסה לפגוע בי אלא בזכר הניצולים והנספים. עוזרו של רב המרצחים ערפאת לא אמור להיות בכנסת ישראל, כל דקה שתומך הטרור טיבי נוכח במשכן היא יריקה בפרצוף של עם ישראל ומיליוני הנספים”.

אחמד טיבי הגיב: “ביום לציון יום השואה, תולדת תורת הגזע נזכרתי בעליזה ועובדיה צרפתי עליו השלום, עליהם דיברתי בנאומי לפני 11 שנים בכנסת. נילחם נגד אלימות, נגד גזענות ונגד פאשיזם. לעולם לא אתן לגיטימציה לגזען ששולל את זכויות האדם שלי ושל בני עמי בגלל מי שאני ומי שאנחנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ישר כוח לחכ אבי מעוז!
    08/04/2021 15:23
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מהכנסת נמסר בתגובה לתקרית בה הותקף מילולית ח”כ אבי מעוז:
    המקרה יתוחקר ועד להודעה חדשה אישורו של אותו אדם נחסם לכניסה לכנסת