‘ספיזי’ – קורס האונליין ללימוד אנגלית שמעניק שליטה בשפה תוך 42 יום

כל יום אלפי ישראלים נרשמים לתוכניות לימוד אנגלית יוקרתיות והכשרות שמבטיחות שליטה מלאה בשפה, אך ברוב המוחלט של המקרים, הם יוצאים לא רק עם חור לא קטן בכיס, אלא גם אכזבה ותחושת חסרת אונים • כששמענו על קורס האונליין של 'ספיזי' וההבטחה הנועזת ללמד כל ישראלי אנגלית תוך 42 יום או פחות, הבנו כי מאוד יכול להיות שמדובר ב"תחנה האחרונה" לישראלים
תוכן שיווקי
כ"ו ניסן התשפ"א / 08.04.2021 12:27

הכירו את ‘ספיזי’: קורס האונליין ללימוד אנגלית מדוברת ושוטפת, שיתן לך שליטה וביטחון מלאים בשפה הבינלאומית, עד 42 ימים גג.

כששמענו על הקורס של ‘ספיזי’, חשבנו מיד שמדובר ב”תחנה האחרונה” של כל הישראלים שמשתוקקים לשלוט בשפה האנגלית, והיו קרובים מדי להתייאש.

למה? חוץ מההבטחה שקשה להתעלם ממנה – שליטה בשפה חדשה לגמרי תוך פחות מחודשיים,  מסקר שביעות רצון שנערך למעל 3,000 תלמידים, הקורס של “ספיזי” קיבל מפיל לסתות בגובה של 8.9, שכן זה הציון הגבוה ביותר שמצאנו למוסדות לימוד אנגלית בארץ.

דניאל בנשי, מנכ”ל חברת ‘ספיזי’, במה בדיוק שונה שיטת לימוד האנגלית של הקורס ‘ספיזי’ משאר התכניות וההכשרות בארץ?

“השוני הוא באופן שבו אנחנו מטמיעים את השפה האנגלית. בניגוד לשאר מוסדות החינוך ולימוד האנגלית, מטרת העל של ספיזי היא להעניק לכל ישראלי במדינה את האפשרות והיכולת ללמוד אנגלית מדוברת בזמן הכי קצר שאפשר. אנחנו מאמינים בלימוד פרקטי ולעניין, ללא התמקדות בכל מיני חוקי דקדוד מסובכים שלא תורמים להצלחה שלנו וליכולת שלנו לדבר אנגלית בביטחון מלא ובצורה חלקה וזורמת, ממש כמו שפה שניה.

“זו הסיבה שהכנסנו את כל החומר ההכרחי בלבד לקורס של ספיזי, וכבר אלפי ישראלים שהתחילו את הקורס, יצאו לאחר 42 ימים אנשים חדשים לגמרי, עם היכולת לדבר אנגלית שוטפת ברמה של 90% לפחות ועם ביטחון עצמי גבוה מאוד. אחד הדברים היותר מרגשים שיש זה לשמוע מהתלמידים הבוגרים שלך שהם הצליחו לקבל סוף סוף את המשרה הזו שהם רצו.

“לפני הקורונה הייתי מקבל בכל יום הודעות מתלמידים שמטיילים בחו”ל ולראשונה בחיים הצליחו להתחבר לאנשים מקומיים בקלות ולהינות מהטיול שלהם כמו שאף פעם לא הצליחו להינות. לחשוב שכל זה בזכות העובדה שהם יודעים עכשיו לדבר אנגלית שוטפת..”

מה קורה אם אני לא מצליח לדבר אנגלית כמו שאתה אומר אחרי 42 ימים?

“אל דאגה, אנחנו מבינים שהרבה אנשים לא נוטים לקפוץ על הזדמנויות שנשמעות להם טוב מדי מבלי שהם מרגישים שיש להם אחריות כלשהי שמגנה עליהם. לכן הוספנו לקורס תעודת אחריות יישום שנותנת החזר כספי מלא, במידה ותלמיד ביצע את כל המשימות והתרגולים שיש בקורס בפרק זמן של 42 ימים, ועדיין לא הצליח לדבר אנגלית כמו שרצה, חובה על אותו תלמיד לדרוש מאיתנו 100% החזר כספי.

“עד כדי כך אנחנו בטוחים שהשיטה הזו עובדת, ומלבד לעובדה שקורס לימוד האנגלית המדוברת של ספיזי קיבל ציון של 8.9 מדירוג של מעל 3,000 תלמידים (שזה הציון הגבוה ביותר שמצאתי למוסדות לימוד האנגלית בארץ), ומצד שני, את כמות התלונות שקיבלנו ש’זה לא עובד’, אתה יכול לספור על עשר אצבעות, כך שהמספרים מדברים בעד עצמם.”

תעודת שביעות רצון ואחריות כספית. צילום:  ספיזי

אם אתה או את שקוראים את הכתבה הזו עכשיו מעוניינים ללמוד לדבר אנגלית שוטפת ובזכות המיומנות הכל כך הכרחית הזו, לקחת את החיים שלכם ל- Next Level, אנחנו מזמינים אתכם לצפות בהדרכה החינמית שנמצאת באתר החברה, ובהדרכה תגלו איך גם אתם תוכלו לשלוט בשפה בביטחון מלא ולדבר אנגלית ללא חשש, תוך 42 יום או פחות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות