העיתונאי על רבלין: “חיבתו לדרמות מאוסה, הטלת המנדט – ילדותית”

איש התקשורת גיא פלג תקף את התנהלותו של נשיא המדינה: "תמיד זכרתי את קשריו עם דמויות מפוקפקות, תמיד הבחנתי בחיבתו המוגזמת לדרמה, הזדקקותו האינסופית לתשומת לב"
חרדים 10
כ"ה ניסן התשפ"א / 07.04.2021 15:41

בפתח תוכניתו ברדיו 103, בחר העיתונאי גיא פלג לתקוף את התנהלותו של נשיא המדינה בעת האחרונה, ואת האופן בו בחר להעניק לבנימין נתניהו את המנדט להרכבת הממשלה.

עד 65% הנחה: יריד הספרים השנתי של ‘מוסד הרב קוק’ חוזר בענק

את הדברים פתח גיא פלג בהתנצלות בפני נשיא המדינה ואוהביו – ואמר: “קצת נמאסו עליי המניירות של הנשיא, נמאסה עליי צורת הדיבור המתחנחנת, המתבכיינת שלו. קצתי ברגישותו המפורסמת של הנשיא הממהר להזיל דמעה בשל התרגשות”.

הוא הודה: “הוא לא נגע לליבי, מעולם לא האמנתי לו ובו, תמיד זכרתי את קשריו עם דמויות מפוקפקות, תמיד הבחנתי בחיבתו המוגזמת לדרמה, הזדקקותו האינסופית לתשומת לב. לא הופתעתי כשנתפס בקומבינה עם פרוץ המגפה”.

עוד אמר פלג כי ‘צחק בליבו’ כאשר טען הנשיא כי ישקול שיקולים ערכיים בבואו להטיל על חבר כנסת את מלאכת הרכבת הממשלה.

“אמרתי לסובביי וגם בשידור ‘אין לו את האומץ, לא את האישיות, לא את שיעור הקומה, הוא בסך הכול מנצל הזדמנות להדגיש את חשיבותו'”.

פלג קבע: “הוא אוהב שמפריזים בחשיבותו”.

הנשיא ריבלין סירב להעניק באופן אישי את המנדט לנתניהו, ובחר לעשות זאת באמצעות שליח. לטעמו של פלג, מדובר במהלך “ילדותי, נחות ומביך, בלי איחולי הצלחה, תוך החרמת הצילום הקבוצתי. הייתי נבוך בשבילו, כאילו שאסתר חיות, נשיאת העליון, התכבדה אמש בצילום שלה יחד עם הנאשם נתניהו”.

הוא הוסיף: “יש טקס, יש פרוטוקול, וצריכים לכבד גם אותם, לא רק את כבודו של הנשיא”.

לסיום סיפר פלג: “רובי ריבלין, תמיד חשבתי לעצמי היה מתאים להיות יו”ר בית”ר ירושלים. הבחירה בו, המרכזיות שלו והמרכזיות שלו בחיינו, לדעתי, מעידה עלינו יותר מאשר עליו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אשר נשיא יחטא
    13/04/2021 17:39
    שלמה
  1. צודק הכתב הנכבד. רובי הוא רובי. אבל מה זה אומר עלינו? כדברי הגמרא שכאשר הקב”ה רוצה להעניש את העדר הוא מעמיד בראשו עז עיוורת.