ליצמן: רק עם נתניהו, חיבור עם ליברמן ולפיד יותר גרוע מהערבים

שר הבינוי והשיכון התייחס לכך שנשיא המדינה לא נשאר להצטלם עם הח"כים בתום טקס ההשבעה בכנסת: "ריבלין התחמק מכל חברי הכנסת, לא רק מנתניהו" • על הפלונטר הפוליטי: "עם האגו שיש היום, לא בטוח שנתניהו יצליח להקים ממשלה"
חרדים 10
כ"ה ניסן התשפ"א / 07.04.2021 14:50

שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן העריך הבוקר (רביעי) כי הפלונטר הפוליטי מוביל לבחירות חמישיות – וטען כי שותפות עם ליברמן ולפיד גרועה יותר משותפות עם המפלגות הערביות.

עד 65% הנחה: יריד הספרים השנתי של ‘מוסד הרב קוק’ חוזר בענק

בראיון ל’קול ברמה’, תקף ליצמן את נשיא המדינה: “אם הנשיא הטיל את הרכבת הממשלה על נתניהו, אז היה צריך ללכת עם זה עד הסוף. אי אפשר לעשות רק חצי הדרך, הנשיא ריבלין התחמק מכל חברי הכנסת, לא רק מנתניהו”.

בהתייחס לפלונטר הפוליטי אמר: “שוחחתי אתמול עם סמוטריץ, הבנתי שיש נוסחאות לפתרון”.

על הנגיסה של סמוטריץ’ במפלגת יהדות התורה במהלך הבחירות, אמר ליצמן: “בהחלט הפריע לי שראש הממשלה קידם את סמוטריץ על חשבוננו, ואמרתי לו את זה עוד לפני הבחירות. אנחנו עוד נברר את זה מולו, אבל זה לא הזמן כעת”.

על המגעים להרכבת הממשלה אמר: “אין מצב שאנחנו נשב לא עם לפיד ולא עם ליברמן, תוריד את זה מהפרק. כל החלומות שאפשר לדבר עם החרדים, הכל שטויות. אנחנו בבלוק עם נתניהו, חד משמעית”.

על האפשרות לחיבור עם המפלגות הערביות: “אני לא יודע לגבי החיבור איתן, אבל יודע שהחיבור עם ליברמן ולפיד עוד יותר גרוע”.

הוא העריך כי הפלונטר הפוליטי סבוך:  “מה שנראה שהולכים לבחירות חמישיות, אבל ברור שאנחנו הולכים אך ורק עם נתניהו. עם האגו שיש היום, לא בטוח שהוא יצליח להקים ממשלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות