ליברמן: אני לא רוצה את החרדים, נתניהו מציע שוחד לכל ח”כ אפשרי

הכנסת ה-24 יוצאת לדרך: יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, מסר היום (שלישי) הצהרה בפתח ישיבת הסיעה ואמר כי ממשלת ימין יציבה תוכל לקום ברגע שבנימין נתניהו יפנה את כיסאו. עד 65% הנחה: יריד הספרים השנתי של ‘מוסד הרב קוק’ חוזר בענק בכך ממשיך ליברמן את ה’חרם’ על מי שנבחר על ידי יותר ממיליון
אריה ריבקינד
כ"ד ניסן התשפ"א / 06.04.2021 15:17

הכנסת ה-24 יוצאת לדרך: יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, מסר היום (שלישי) הצהרה בפתח ישיבת הסיעה ואמר כי ממשלת ימין יציבה תוכל לקום ברגע שבנימין נתניהו יפנה את כיסאו.

עד 65% הנחה: יריד הספרים השנתי של ‘מוסד הרב קוק’ חוזר בענק

בכך ממשיך ליברמן את ה’חרם’ על מי שנבחר על ידי יותר ממיליון מצביעים.

ליברמן אמר: “כשיצאנו למערכת הבחירות האחרונה הגדרתי שלושה יעדים:

1. להחליף את השלטון והעומד בראשו.
2. הקמת קואליציה בלי ש”ס ויהדות התורה.
3. להיות שר אוצר ולהביא לשיקום כלכלת ישראל.

מבחינתי שום דבר לא השתנה. לא פוסל שום מועמד. בעד ממשלה ליברלית ציונית ממרצ ועד ימינה.

דיוני הסרק שמוביל בנימין נתניהו על הקמת ממשלת ימין הם מכבסת מילים לממשלת חסינות והגנה על האינטרסים האישיים שלו. כדי להקים ממשלת ימין יציבה סך הכול דרושה החלטה אחת אמיתית לטובת מדינת ישראל והיא החלטת ראש הממשלה לפנות את מקומו לטובת ח”כ אחר מהליכוד. באותו רגע הכול יסתדר מהר מאוד.

במקום זה נתניהו מציע שוחד לכל ח”כ אפשרי ובונה את עתידו על עריקים. זה פשוט מדהים. שליחים בכירים מטעמו של ראש הממשלה פונים לחברי כנסת מכל המפלגות, כולל מישראל ביתנו ומציעים להם תפקידי שרים, שריון בליכוד לשתי קדנציות, תקציבים וייצוג במרכז הליכוד. זה שוחד פר אקסלנס.

לא יתכן שבמהלך השנתיים האחרונות התקיימו ארבעה סבבי בחירות ועכשיו מעלים על הדעת בכלל אופציה לסבב בחירות נוסף. ברור שאנחנו נמצאים בעיצומו של משבר משטרי עמוק ויש צורך לבחון את שיטת הממשל מחדש. לכן מיניתי את פרופ’ יוסי שיין לעמוד בראש צוות שיביא המלצות לשינוי שיטת הממשל.

במקום להיכנס לסאגה בלתי פוסקת של סחטנות פוליטית ומשאים ומתנים גועליציונים, לאזרחי ישראל יש את הזכות לדעת עם סיום מערכת הבחירות מי עומד בראשות המדינה”.

“אני קורא מכאן לכל נציגי גוש השינוי לוותר על האגו, להתנהל בצניעות ולהציג במהרה אלטרנטיבה שלטונית ראויה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות