פתחו את הדלת ל’אליהו הנביא’, והופתעו לגלות מי עומד שם

שלוחי חב"ד חדשים במדינת ג'ורג'יה, הרב חיים וחיה מרקוביץ', ערכו את ליל הסדר ראשון שלהם בשליחות • כאשר פתחו את הדלת לאליהו הנביא, אורח בלתי צפוי פרץ פנימה ושאל: "האם זה סדר פסח? חג שמח!"
נתן פרל
כ"ד ניסן התשפ"א / 06.04.2021 14:08

שלוחי חב”ד חדשים במדינת ג’ורג’יה, הרב חיים וחיה מרקוביץ’, ערכו את ליל הסדר ראשון שלהם בשליחות – כשאורח בלתי צפוי הגיע לביקור.

עד 65% הנחה: יריד הספרים השנתי של ‘מוסד הרב קוק’ חוזר בענק

רגע אחרי פתיחת הדלת לאליהו הנביא ב’שפוך חמתך’ ובאמצע שירת הלל בליל הסדר, איש גבוה ורחב, לבוש מעיל עור ומבטא כבד, התפרץ לאולם וקרא: “האם זה סדר פסח? חג שמח!”

“הופתענו מהופעתו הפתאומית”, סיפר השליח, “לאחר שההתרגשות הראשונית שככה, הזמנו אותו להצטרף לסעודה והוא סיפר כיצד גדל אצל משפחה יהודית מסורתית בניו יורק. סבו וסבתו גרו מספר רחובות ממרכז חב”ד העולמי-770. הוא עצמו נהג לבקר בימי ראשון ולעבור אצל הרבי מליובאוויטש ב’חלוקת הדולרים’, לעיתים קרובות.

“שאלנו את דוד מה הביא אותו לכאן, והוא שיתף באופן רגשי כי הוא מאומץ מגיל צעיר. לאחרונה הוא גילה את משפחתו הביולוגית ולאחר 53 שנה הוא נסע לפגוש את בני משפחתו”.

לאחר שסיים את המפגש המשפחתי, הוא יצא למלון, ובדרך נזכר שהוא מפספס את ליל הסדר.

מהלובי של המלון הוא שמע קולות שירה והם היו נשמעים לו מוכרים. מופתע הוא עקב אחר הקולות, צעד במסדרון עד שהגיע לאולם שבו נערך ה’סדר’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות