האסון בנחל פרת: איש צוות בישיבה נעצר בחשד לגרימת מוות ברשלנות

שמעון הלר ז"ל, בן 15 מקהיל 'שובו בנים', טבע למוות בנחל פרת • מנהל הישיבה שבה הוא לומד נעצר על ידי המשטרה בחשד לגרימת מוות ברשלנות • הגופה שוחררה לקבורה כשעה וחצי לאחר חצות
חיים טוויל
כ"ג ניסן התשפ"א / 05.04.2021 20:22

איש צוות של ישיבה מירושלים נעצר הערב (שני) על ידי המשטרה בחשד לגרימת מוות ברשלנות של אחד מתלמידי הישיבה.

הנער שמעון הלר ז”ל, בן 15, המשתייך לקהילת ‘שובו בנים’ של חסידי ברסלב, טבע הבוקר למוות טבע בוואדי קלט (נחל פרת) שבצפון מדבר יהודה.

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות והוא פונה במסוק צבאי לבי”ח הדסה עין כרם, תוך המשך ביצוע פעולות החייאה, כשמצבו אנוש.

בבית החולים נקבע מותו.

המנוח נולד בירושלים באייר תשס”ה לאביו הרב נתן הלר מקהילת ‘שובו בנים’, ולאמו מרת שרה בתו של הרה”ח רבי אברהם הרשלר, מחסידי ברסלב.

מהמשטרה נמסר: “בהמשך לטביעת הנער כבן ה-15 היום בנחל פרת, המשטרה פתחה בחקירה שבמסגרתה נעצר לחקירה רב ישיבה מירושלים.

“מחקירה ראשונית עולה כי רב מהישיבה יצא לטיול במסגרת מאורגנת עם מספר תלמידי ישיבה לנחל פרת, בשלב מסוים הנער קפץ למים ומצא את מותו.

“הרב נחקר כעת בחשד לגרימת מוות ברשלנות ובהמשך יוחלט באם להביאו לדיון בעיניינו בבימ”ש השלום בירושלים”.

בתוך כך, הגופה הועברה הערב למכון לרפואה משפטית בליווי משטרתי ובהסכמת המשפחה, בתיווכו של רב המשטרה הרב רמי ברכיהו, כאשר הובטח נוכחותם של רב המכון הרב אשר לנדאו ומנכ”ל זק”א הרב צבי חסיד.

כשעה וחצי לאחר חצות, ולאחר מאמצים רבים מול פרקליטות מחוז ש”י שלא אפשרה את שחרור גופתו של הנער – למרות חוות דעת ברורה של המכון לרפואה משפטית והעדויות על שהתרחש בנחל בעת האסון, יצאה הגופה לירושלים באמבולנס זק”א תל אביב לקבורה עוד הלילה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות