אוכל מוכן ברמת הגולן כשר למהדרין שמרגיש חובק עולם

בין אם אתם אורחים במתחם צימרים חווייתי, או שמא אתם תושבי רמת הגולן, אתם ודאי מרגישים מדי פעם את הצורך במטעמים קולינריים מיוחדים במינם ובדיוק על זה באנו כאן לדבר אתכם, על המטבח של שוש
תוכן שיווקי
כ"ג ניסן התשפ"א / 05.04.2021 01:11

אם אתם מחפשים אחר מטעמי קולינריה חובקי עולם, מהמטבחים הכי מגוונים ובריאים, יש לנו המלצת אוכל מוכן ברמת הגולן. המטבח של שוש הוא פינת קולינריה ששוכנת ביישוב נוב, רמת הגולן.

ביישוב נוב נמצא את גב’ שוש, שמגיעה ממטבח ובית טורקי-יווני, אך מתבלת באהבה מטעמים מכל סוגי המטבחים.

בין אם אתם אורחים במתחם צימרים חווייתי, או שמא אתם תושבי רמת הגולן, אתם ודאי מרגישים מדי פעם את הצורך במטעמים קולינריים מיוחדים במינם. ובדיוק על זה באנו כאן לדבר אתכם, על מטבח ביישוב נוב שאפשר להזמין ממנו קייטרינג ברמת הגולן, אוכל מוכן בצפון, משלוחי אוכל לצימרים ועוד.

בואו נדבר על פטריות שנקטפות בסמוך להכנת הארוחה (באותו יום), על רכיבי מזון באיכויות הכי גבוהות ואפילו על סדנאות אוכל.

אוכל מוכן כשר למהדרין ברמת הגולן עם משלוחים

מחפשים אחר אוכל מוכן כשר למהדרין ברמת הגולן עם משלוחים ברחבי הרמה? ובכן, אתם חייבים באיזשהו שלב לטעום את המטבח של שוש ביישוב נוב, המטבח היווני-טורקי שמגיש מנות חובקות עולם ואיכותיות במיוחד.

בהתאמה מושלמת ואישית לטעמים שלכם, המטבח של שוש יכין עבורכם ארוחה בתפירה אישית. אבל יש לציין, מכיוון שהארוחה מותאמת באופן אישי, יש צורך להזמין אותה מראש. אם מדובר בארוחות לאירועים קבוצתיים ברמת הגולן, יהיה צורך להזמין את האוכל כ-7 ימים מראש.

היכן אני מתעדכן בתפריט המטבח של שוש?

נכון לימי הקורונה, בכל יום שלישי מתפרסם תפריט של המטבח של שוש. ניתן להזמין את האוכל ולהגיע לאסוף אותו מהיישוב נוב, רמת הגולן. כמו כן, אפשר לבקש שירות משלוחי אוכל ברמת הגולן בתוספת תשלום.

את התפריט של המטבח של שוש תוכלו למצוא באתר חשיפה לגולן.

באתר חשיפה לגולן תוכלו להתעדכן בכל יום שלישי בתפריט של המטבח של שוש, להזמין אוכל מראש ולהנות מאוכל מוכן ברמותיו הגבוהות ביותר.

מה עוד נמצא במטבח של שוש ביישוב נוב?

מעבר למשלוחי אוכל מוכן וקייטרינג ברמת הגולן, המטבח של שוש עורך גם סדנאות אוכל. שוש זוכרת את עצמה במטבח מאז ומתמיד, למעשה מאז גיל 8. היא תמיד בישלה, אפתה, טיגנה והקפיצה במטבח, זו תשוקת חייה.

כיום שוש כבר צברה ניסיון של שפית לכל דבר ועבדה גם בתור שפית, וניתן להגיע אל המטבח של שוש בכדי לעבור סדנאות אוכל ברמת הגולן. בין אם בא לכם לחוות סדנת אוכל כזו או אחרת, תוכלו לתאם עם שוש מראש ולהנות מזמן איכותי במיוחד.

סדנאות אוכל ברמת הגולן עם כל האהבה למטבח

אולם הסדנאות נמצא ממש בצמוד למטבח של שוש, שם יהיה ניתן לקיים סדנאות אוכל ברמת הגולן מכל הסוגים. כדאי לדעת, בין אם אתם מחפשים אחר סדנת אוכל בצפון או אוכל מוכן ברמת הגולן עם משלוחים, כאן תוכלו להנות מאיכויות גבוהות במיוחד של חומרי גלם.

למעשה, רוב רובם של חומרי הגלם נקטפים ומובאים מהאזורים של רמת הגולן בצמוד להכנת הארוחה. ממש באותו יום של הכנת הארוחה, המטבח של שוש דואג לקטיף פטריות ביער והבאת חומרי הגלם השונים. הכול טרי, מהטבע ובריא.

בין אם אתם מחפשים אחר קייטרינג אוכל מוכן ברמת הגולן או סדנאות אוכל בצפון, המטבח של שוש הוא ההמלצה שלנו. המטבח של שוש משרת אורחי צימרים בחד נס, כמו גם את תושבי האזור. אתם מוזמנים להגיע לאסוף את המטעמים שלכם, או להנות משירות משלוחי אוכל מוכן ברמת הגולן בתוספת תשלום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות