אישום: סיפק סמים מסוכנים לאב מקריית גת שרצח את בנו

כתב אישום הוגש היום נגד 'המטפל האלטרנטיבי', תושב גוש עציון בן 38, החשוד שסיפק למטופליו לכאורה סמים מסוכנים • בין המטופלים היה האב מחסידות גור החשוד ברצח בנו, תחת השפעת סמים שגרמו לו להזיות • גביית עדויות מאנשים בהם טיפל לכאורה 'המטפל', חשפו את דפוס פעולתו
חיים טוויל
כ"ב ניסן התשפ"א / 04.04.2021 16:06

פרשת הרצח של בן ה-14 בקהילה החרדית בקריית גת: כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד המטפל האלטרנטיבי, תושב גוש עציון בן 38, החשוד שסיפק למטופליו לכאורה סמים מסוכנים – ובהם האב מחסידות גור החשוד ברצח בנו, תחת השפעת סמים שגרמו לו להזיות.

עד 65% הנחה: יריד הספרים השנתי של ‘מוסד הרב קוק’ חוזר בענק

במסגרת חקירת תיק הרצח המתנהל במרחב לכיש נגד האב בן ה-37, החשוד ברצח בנו בן ה-14, עצרו חוקרי המשטרה את המטפל מגוש עציון, בחשד שהעניק לכאורה טיפול לחשוד ברצח ולאנשים נוספים – זאת תוך שמספק להם סמים מסוכנים.

חוקרי המשטרה שהחלו לאסוף ראיות וממצאים, תוך גביית עדויות מאנשים נוספים בהם טיפל לכאורה החשוד, חשפו את דפוס פעולתו, לפיו היה נוהג להשאיר את הסמים המסוכנים מסוג MDMA, על שולחן בו התקיימו המפגשים, אותם היו צורכים המטופלים, תוך שהם משלמים לחשוד אלפי שקלים – ובדרך זו סיפק להם את הסמים.

עוד עלה מהחקירה, כי לחשוד אין כל הסמכה או הכשרה לטפל באנשים הסובלים מהפרעות נפשיות.

מהחקירה עלה גם, כי החשוד נהג לרכוש את הסמים המסוכנים באמצעות רשת ‘הטלגראס’.

עם סיום גיבוש חומר הראיות נגד חשוד, הגישה נגדו יחידת התביעות של משטרת ישראל, כתב אישום ובו 6 אישומים בגין עבירות של יצוא/ יבוא / סחר ואספקה של סמים מסוכנים.

בנוסף, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

התקרית הטראגית בה נרצח הנער התרחשה לפני יותר משבועיים. על פי החשד, הנער נדקר בשנתו על ידי אביו ונפצע באורח קריטי. הוא פונה לבית החולים באשקלון, שם לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו.

האב נמלט מהזירה, ואותר זמן קצר אחר כך על ידי כוחות משטרה בחורשה סמוכה, נעצר ונלקח לחקירה. מאז הוא נמצא בהסתכלות במחלקה פסיכיאטרית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עד כמה הדיווח הזה אמין?
    06/04/2021 23:55
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אומר מי שאומר ולא בדקתי, שהידיעה הזאת מופיעה רק באתרים חרדים מסוימים. אין לה שום איזכור וסימוכין בשום אתר ובשום גוף תקשורת חילוני כללי. מה הסיפור כאן? כסת”ח שהחלונות הגבוהים רוצים לעשות למי שהשחיר את פני החסידות? למה לא מופיע השם של “המטפל האלטרנטיבי”? זה חסוי? סודי? משהו כאן לא מריח טוב.