מטרידן סדרתי מאיים על עיתונאית: ‘אני אעשה לך טקס פולסא דנורא!’

מטרידן סדרתי פרסם סרטון בטיקטוק, בו הוא מאיים על העיתונאית שחשפה אותו לראשונה - כי אם לא תסיר את הסרטונים והפרסומים עליו, הוא יבצע טקס פולסא דנורא "שלמדתי אותו ממורי ורבי יעקב אדלשטיין" • אבל היא לא נבהלת: "עד שהוא לא יחדל ממעשיו אני לא אחדל להזהיר מפניו"
חרדים 10
כ' ניסן התשפ"א / 02.04.2021 14:59

מטרידן סדרתי העלה בטיקטוק וביוטיוב סרטון בו הוא מאיים על חיי העיתונאית מעיין אדם,  שחשפה אותו לראשונה.

לפי דיווח באתר ‘מאקו’, שפרסם אתמול כי המטרידן גל טננבאום חזר להטריד נשים – בסרטון שפרסם בטיקטוק הוא מדבר על רקע תמונת ענק של פניה של אדם – ומאיים: “מעיין אדם מנסה להרוס לי את החיים. אני מודיע לך חגיגית – תורידי את כל הסרטונים, תורידי הכל, כי אם לא, ביום שלישי אני אוסף עשרה אנשים שלמדו איתי בישיבה, ושאיתי בקבוצה בטלגרם ואנחנו מתכוונים לעשות עלייך טקס פולסא דנורא”.

הוא  מוסיף ומפרט למה הכוונה: “זה כישוף עתיק שלמדתי אותו ממורי ורבי יעקב אדלשטיין. אני יודע איך לעשות את זה עם הבגדים, עם הטבילות, עם הווידויים, איזה אמירות, איזה פרקים אני צריך להגיד ואני אעשה את זה עלייך. כמו שעשו על אריאל שרון אני אעשה את הכישוף הזה עלייך. יש לך שתי אפשרויות – או להוריד או לגמור כמו אריאל שרון”.

בקבוצת הטלגרם שלו הוא זכה לתגובות נלהבות. חברים בקבוצה הגיבו:  “כולנו נשתתף, יהיה חזק ביותר”, “נעשה מעמד, בגדים שחורים ונטיל עליה את הקללה”.

אבל העיתונאית לא מתכוונת לוותר. לדבריה, לאחר שחשבונו בפייסבוק נסגר, הוגשה תלונה במשטרה, והוא “הושתק” למספר חודשים. לאחרונה שוב פונות אליה נשים שמתלוננות על כך שהוא מאיים עליהן והופך את חייהן לגיהינום.

“עד שהוא לא יחדל ממעשיו אני לא אחדל להזהיר מפניו”, אמרה אדם ל’מאקו’. “האיש הזה מסוכן, הוא פצצה מתקתקת והכתובת בענק על הקיר. אני רק קול לנשים שהוטרדו ומוטרדות על ידו במשך שנים, מערכת אכיפת החוק חייבת להתכנס לאירוע הזה ולהגן עלינו מפניו. אני לא מבינה איך חרף כל העדויות הוא עדיין לא נחקר במשטרה. למה מחכים? לרצח?”.

מהמשטרה לא התקבלה תגובה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כבר כתב הרמב"ם בפתיחה לפרוש המשניות
    03/04/2021 21:40
    בולסא דאש תנורא
  1. לולי המשתגעים העולם לא היה מתקיים
    זכיתי להכיר אישית היטב את הגר”י אדלשטין זצ”ל ואינני מאמין להזיות של המקובל מטעם עצמו המברבר כי יודע לערוך פולסא דנורא