בית הגר”ח: עדיף שת”פ עם מכבדי הדת על פני מי שרודף את הדת

בית הרב חיים קניבסקי מבהיר בעקבות הפרסום אתמול כי הוא מעדיף להקים ממשלה עם הערבים: "עדיף שיתוף פעולה עם מי שיכבד את הדת והמסורת היהודית" נאומו של עבאס מופיע בכותרת הראשית של ביטאון ש"ס
יוסף גרינבוים
כ' ניסן התשפ"א / 02.04.2021 14:17

בני ביתו של הגר”ח קניבסקי מאשרים הבוקר (שישי) כי מרן אכן מעדיף ממשלה בתמיכת מפלגת רע”מ מאשר עם השמאל.

בהודעה שפרסמו נאמר: “בעקבות פניות חוזרות ונשנות, אנו מבקשים לחדד –

“הרב נשאל על האפשרות להקמת ממשלה שתשען על תמיכת המפלגות הערביות מול תמיכה ממפלגות אנטי דתיות ואמר כי עדיף שיתוף פעולה עם מי שיכבד את הדת והמסורת היהודית על פני מי שרודף את הדת”.

יצוין, כי נאומו אמש של מנסור עבאס מופיע בכותרת הראשית של ביטאון ש”ס ‘הדרך’, המצטט גם את עיקרי נאומו.

אתמול דיווח יאיר שרקי מחדשות 12, כי מעיקרי תשובות של הגר”ח קניבסקי עלה כי מבחינת יידישקייט “עדיף ללכת עם הנציגים מהציבור הערבי, מאשר עם הנציגים מהשמאל”.

ומה הסיבות?  “גם להם חשוב הצביון של המדינה והם לא רוצים לקדם כור היתוך לעשות את כולם חילונים. גם בנושא הגיוס וערכי המשפחה הם הרבה יותר קרובים אלינו”.

החלטה כזו בולמת את כל ניסיונות הלחץ שיו”ר ‘דגל’ משה גפני מנסה להפעיל על ראש הממשלה, באמצעות הדלפות וספינים היוצאים מלשכתו.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרב קנייבסקי
    03/04/2021 00:33
    Shimco
  1. דברי הרב הם לצנינים בעיני השמאל המטורלל, ויפה שיש רב המושיט ידו לערביי ישראל שמאסו מהלאומניות של אחמד טיבי ואייכמן עודאה, ועל הדרך גם נתן עקיצה לגפני שזחה עליו דעתו עם הרמת נציגיו הליטאים, עכשיו יש איזון בין הרב קנייבסקי ובין הרב אדלשטיין, והחכם שלום משס מכריע את הכף לטובת שיתוף עם הערבים ולא עם השמאל

  2. כבוד לאומי מנין?
    04/04/2021 09:40
    ש
  3. מי שלא מכיר בכבוד הלאומי היהודי,
    איך יכיר את כבוד קונו?