ישראלית ממושב בצפון חשודה ברצח כפול של בני זוג בקליפורניה

אורית אוגד, בת 32 ממושב רמות שברמת הגולן, נעצרה יחד עם בעלה ואדם נוסף בחשד שרצחו בני זוג בעקבות סכסוך עסקי בקליפורניה • ביישוב כתבו: "אורית אוגד נעצרה ביחד עם בעלה בחשד לביצוע פשע חמור. בשלב הזה מדובר בחשדות בלבד"
נתן פרל
י"ח ניסן התשפ"א / 31.03.2021 14:30

אורית אוגד, ישראלית בת 32 ממושב רמות שבצפון, נעצרה ביום חמישי שעבר בעיירה מונטנה שבקליפורניה בחשד למעורבות ברצח כפול.

שני ילדים זועקים: “אנחנו רוצים להישאר יהודים!” • פרשה מטלטלת

לפי דיווח בערוץ הטלוויזיה KRTV במונטנה וערוץ הטלוויזיה KTLA שבלוס אנג’לס, היא חשודה עם עוד שני מעורבים נוספים ברצח של שני בני זוג – וויליאם לארסן ואישתו יסנייה לארסן – בחודש נובמבר האחרון בעיר ברבנק.

יחד עם אורית נעצר בן זוגה בן ה-33, קורי ספרלוק, ואדם נוסף בשם ברדלי קוהורסט בן 35.

שלושת החשודים ברצח בני הזוג, הם תושבי מיזולה שבמונטנה.

גופותיהם של בני הזוג לארסן התגלו על ידי נהג מפלסת שלג שעבד בשעת בוקר מוקדמת ב-9 בנובמבר, לאחר השלג הגדול הראשון שירד באזור בעונת החורף. הגופות נמצאו על כביש מהיר בקליפורניה.

הרשויות בארצות הברית עדיין לא פרסמו את סיבת המוות של בני הזוג. עדיין לא ברור אם גופותיהם הושלכו לשם על ידי החשודים במעשה.

לאחר המעצרים, בין היתר של הישראלית החשודה, נמצאו ברשותם כלי נשק, ביניהם אקדחים ורובים וכן תחמושת נוספת.

משרד השריף של מחוז מונו שבקליפורניה פרסם בפוסט בפייסבוק והסביר כי בשלב זה ההערכה היא שהחשודים במעשה ביצעו את הרצח בעקבות סכסוך עסקי.

“התקיימה חקירה יסודית שהובילה את חוקרינו לקביעה כי כמה מקורבים עסקיים לשעבר של הקורבנות קשורים למקרי המוות”, נכתב בפוסט פומבי בפייסבוק יחד עם תמונותיהם של החשודים במעשה.

ממשרד החוץ נמסר שהמקרה מוכר, והקונסוליה הישראלית בלוס אנג’לס עומדת בקשר עם אוגד.

ב’ישראל היום’ דווח, כי בעקבות פרסום דבר מעצרה של אורית, במושב רמות שברמת הגולן הפיצו הודעה לתושבי היישוב ובה כתבו: “אורית אוגד נעצרה ביחד עם בעלה בחשד לביצוע פשע חמור. בשלב הזה מדובר בחשדות בלבד ואנו כקהילה עושים מה שניתן כדי לעטוף ולסייע למשפחה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות