מצב הנערה עדיין קשה • הבן ספד: ‘נעשה כל מה שחינכת אותנו’ I צפו

מרמב"ם עדכנו כי בת ה-17 מורדמת ומונשמת ומצבה מוגדר יציב • אחיה בן השנתיים שוחרר מביה"ח במצב טוב • בנו של חיים ז''ל, יצחק מנחם, ספד בהלוויה: "אבא, אנחנו נדאג להכול. אנחנו נעשה כל מאמץ כמו שחינכת אותנו להיות חזקים ולהיות מוצלחים"
חיים טוויל
י"ח ניסן התשפ"א / 31.03.2021 12:30

מצבה של הנערה נעמה בת רויטל שרה הר  כסף, בת ה-17, המאושפזת במחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים רמב”ם בחיפה – עדיין מוגדר קשה. היא מורדמת ומונשמת ומצבה יציב.

מבית החולים נמסר הבוקר (רביעי) כי אחיה בן השנתיים שוחרר מבית החולים במצב טוב.

אמש הובא אב המשפחה, איש ארגון הצלה ומד”א, הרב חיים הר כסף ז”ל, תושב בני ברק, למנוחות בבית העלמין ירקון בפתח תקווה, כשאלפים מלווים אותו בדרכו האחרונה.

הר כסף, תושב בני ברק, נפצע אנושות בתאונה הקטלנית ונפטר לאחר מכן מפצעיו. התאונה אירעה בתוך מנהרת עין תות לצפון בכביש 6.

בנו, יצחק מנחם, שהיה עד לתאונה ואף ניסה לבצע החייאה באביו – ספד לו: “אבא, אנחנו נדאג להכול. באמת, אנחנו נעשה כל מאמץ כמו שחינכת אותנו להיות חזקים ולהיות מוצלחים, נעשה את כל מה שחינכת אותנו”.

דניאל הר כסף, אחיו של המנוח ז”ל, הוסיף: “היית היסוד ועמוד השדרה של המשפחה וככה נזכור אותך לתמיד. אנחנו אוהבים אותך, מתגעגעים כבר, מתקשים להיפרד. תשמור אתה עלינו מלמעלה. אני יודע שזה מה שאתה היית רוצה גם מבלי לדבר על זה – שממך ימשיך לצאת אור וימשיכו לצאת חיים”.

אחת הטרגדיות בתאונה הקשה היתה העובדה שרוויטל הר כסף, אישתו של המנוח, קיבלה באופן מחריד את הידיעה על מותו באמצעות קבוצת וואטס אפ, כאשר אחד מאנשי קבוצה כתב: “טרגדיה בצפון: איש חסד ידוע מבני ברק נהרג בתאונת דרכים קשה בצפון”.

בתגובה, כתבה אשתו של הר-כסף: “מה אתם מפרסמים את זה?? אני אשתו ולי אף אחד לא הודיע את זה עדיין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות