“הלוחש לבנקים”: מרטין בוקסדורף, האיש שנלחם להשיג משכנתא למסורבים

תוכן שיווקי
|
י"ז ניסן התשפ"א / 30.03.2021 01:28
נתקלתם בסירוב של הבנק לאשר לכם משכנתא? כנראה שאתם צריכים את ה”הלוחש לבנקים”, האיש שמצליח לשכנע את הבנקים לאשר משכנתאות לאנשים שרק לפני רגע סירבו להם

מרטין בוקסדורף שנחשב למלך המשכנתאות למסורבים, עם השכלה של שני תארים במשפטים ומנהל עסקים, אחרי 15 שנות ניסיון בבנקים למשכנתאות – הוא האיש שנלחם חזיתית מול הבנקים, כדי לאשר משכנתאות ללקוחות שלו.

אז היום אנחנו נשאל אותו קצת שאלות, כדי להבין מה מניע אותו? איך העבודה שלו הולכת? ומה סוד הקסם שלו שמצליח לגרום לבנקים לאשר משכנתאות שהם לא רצו לאשר.

מרטין היקר, מה בעצם אתה מנסה להשיג בעבודה שלך?

מרטין בוקסדורף: תראי, המטרה שלי היא רק אחת בלבד – להשיג פתרון למסורבי משכנתא. אני קם בבוקר, תוך כדי שאני עושה חישובים לאיזה בנק אני יכול לנסות להשחיל את הלקוח שלי שכרגע נמצא בטיפול, ותוך כדי זה מריץ בראש את התסריטים האפשריים שיכולים להיות ויכולים אולי למנוע את קבלת המשכנתא.

אבל חשוב לי לציין:

לפעמים אני בודק בגוגל כדי לראות מי המתחרים שלי ואני מוצא הרבה מאוד גורמים שאומרים לנו שהם משיגים משכנתאות למסורבים. ההבדל הענק ביני לבינם הוא שאני לא מתכוון למשכנתאות חוץ בנקאיות יקרות, אלא למשכנתא בבנקים בלבד.

מה בעצם אתה עושה? זה קשרים? זה קומבינות?

דבר ראשון אני חייב לציין שקומבינות זה לא חוקי ואני לא עושה דברים לא חוקיים. גם קשרים הם לא פתרון לכל דבר כי קשרים זה עובד פעם או פעמיים. אני לעומת זאת מטפל בעשרות אנשים ולכן אין שום דרך שאני אוכל לטפל באמצעות קשרים בכל האנשים האלו.

זה נכון שהקשרים נותנים איזה שהוא בסיס, היכרות קודמת עם המנהלים שיכולות בשביל ההתחלה לפתוח את הדלת, אבל זה לא הדבר שעוזר לי לפתור מקרים של מסורבי משכנתא. הדבר הגדול ביותר שמהווה את היתרון הגדול ביותר שלי, הדבר שעוזר לי הכי הרבה לתת פתרונות למסורבים – זה היכרות עם המערכת הבנקאית.

מה הכוונה היכרות עם המערכת?

היתרון הגדול שלי הוא כאמור היכרות מעולה ורציפה של המערכת הבנקאית. אחרי שביליתי 15 שנה במערכת הבנקאית במגוון תפקידים – אני פחות או יותר יודע בעל פה, איזו בעיה ניתן לפתור ודרך איזה בנק ניתן למצוא את הפיתרון.

דוגמה: אם מגיע אלי בן אדם שעבר פשיטת רגל, אני כבר יודע מראש לאיזה בנק ולאיזה מנהל באותו הבנק – אני צריך לפנות, כדי שיהיה לי סיכוי לשכנע את המנהלים לאשר משכנתא. וכך עם כל בעיה אחרת. ברגע שמציגים לי בעיה, אני בתוך רגע יודע להגיד האם אני אצליח לפתור את הבעיה ואם כן – אז דרך איזה בנק, איזה מנהל ומה ניתן להגיד להם כדי לשפר את הסיכוי לקבל משכנתא.

ומה קורה אחר כך מרטין? נניח שחשבת על הפתרון, מה אתה עושה?

מכאן מתחיל החלק שאני אוהב בעבודה שלי. ברגע שגיבשתי בראש את הבנק ואת המתווה שאני חושב שאני יכול להציע כדי לאשר את המשכנתא, אני יוצא לבנקים ולמנהלים שנראים לי מתאימים. חשוב לי שתביני, אני יוצא לדרך רק שאחרי שאני כבר הכנתי מראש את כל ההסברים שאני הולך לתת למנהלי הבנקים ואני מגיע אליהם עם נאום מוכן מראש ומשונן היטב.

חשוב להבהיר, העסק הזה הוא טיפה עדין, הרי מדובר על אנשים שהם כבר עכשיו מסורבים. לכן צריכים להיות זהירים מאוד כדי לא לשרוף אותם בעוד בנקים נוספים.

אני מגיע לאותו המנהל שאני חושב שהוא רלוונטי עבור המקרה שאני מטפל בו, אני מציג לו את כל העובדות, בלי להעלים אף מילה אחת, כאשר אני שם דגש גדול מאוד על הדברים החיוביים וממעיט בחשיבות הדברים השליליים.

אני מכניס את כל ההסברים, נותן את כל הדגשים ומבקש ממנו לבחון לעומק את המשכנתא הזו. בדרך כלל אני מצליח לגרום לאותו מנהל לבחון לעומק את הבקשה שלי ואז אני יכול להתחיל להפעיל לחץ כדי לקדם את המשכנתא.

האם אתה תמיד מצליח?

ממש לא. אני מקבל עשרות טלפונים ביום של אנשים שנמצאים בצרה כזו או אחרת. המטרה שלי היא תמיד לנסות להבין באיזה מקרה אני יכול להצליח ושם לתת את כל הכוחות. הסינון הראשוני הוא הכי חשוב.

חברים יקרים, אם אתם קוראים את זה – חשוב לי להבהיר: אם נקלעתם למצב שבו אתם מסורבים למשכנתא, אתם לא יכולים להיעזר ביועץ רגיל, אתם חייבים מומחה למסורבי משכנתא.

מרטין בוקסדורף – 0508116397 או [email protected]