המטה ללוחמה בטרור: טסים לחו”ל? איראן תנסה לפגוע ביעדים ישראלים

לקראת התגברות משמעותית בתיירות היוצאת מישראל, פרסם המטה ללוחמה בטרור יעדים שבהם קיימת סבירות גבוהה לפעילות איראנית: גאורגיה, אזרבייג'ן, אבו דאבי, דובאי, בחריין, החבל הכורדי בעיראק, טורקיה, ירדן ומצרים
חרדים 10
י"ז ניסן התשפ"א / 29.03.2021 21:55

בעקבות הירידה בתחלואה מנגיף הקורונה – צפויה התגברות משמעותית בתיירות היוצאת מישראל. בשל כך, המטה ללוחמה בטרור פרסם הערב (שני) את עיקרי הערכת הסיכונים לישראלים בחו”ל, מצד גורמי טרור.

במטה ללוחמה בטרור מעריכים, כי איראן תמשיך בתקופה הקרובה לפעול לקידום פגיעה ביעדים ישראלים.

זירות בעלות סבירות גבוהה לפעילות כזו, הן מדינות בקרבת איראן – כגון גאורגיה, אזרבייג’ן, אבו דאבי, דובאי, בחריין, החבל הכורדי בעיראק, כמו גם מדינות במזרח התיכון בהן מבקרים ישראלים – כמו תורכיה, ירדן ומצרים.

במקביל, ארגוני הג’האד העולמי, בדגש על ארגון המדינה האסלאמית-דאע”ש ותומכיהם ממשיכים להפגין מוטיבציה ולהוציא אל הפועל פיגועים במדינות שונות בעולם, כולל במדינות בהן מבקרים ישראלים.

כך, מוקדי הפעילות המרכזיים של ארגוני הג׳האד העולמי הם באזור הסהל בדגש על מאלי ובורקינה פאסו, מרכז אפריקה, בדגש על צפון ניגריה והמדינות השכנות. במזרח התיכון בדגש על סיני, באסיה בדגש על מלזיה, אינדונזיה, חבל קשמיר בהודו ודרום הפיליפיניים.

כמו כן, קיימת מוטיבציה של פעילי הג׳האד העולמי לבצע פיגועים במדינות המערב.

בשנה האחרונה בלטה קריאה מפורשת של הנהגת המדינה האסלמית-דאע”ש לפעילי הארגון בסיני ובסוריה, לפגוע בישראלים.

במטה ללוחמה בטרור קוראים לציבור המתכנן לבקר בחו”ל לבחון את סטטוס אזהרת המסע על יעד נבחר, טרם רכישת הכרטיסים.

כזכור,  בחודש ינואר התפוצץ מטען חבלה  סמוך לשגרירות ישראל בהודו וגורמים רשמיים בהודו קבעו כי איראן עומדת מאחורי הנחת המטען.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות